Monica *rosa og blå* Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Tore har pokerkveld med folk jeg ikke kjenner, og nå sitter jeg her da.. kjeder meg...tørr ikke gå inn på stua... hehe Så sa de folka at de brukte starte med 100kr og da spilte de i 4-5 timer før de var ferrdige!! herreguuuud!!! Håper tore vinner alt! hehe.. de er vel ferdige om tre timer hvis de beregner rett... uffdaja!!
j05-g07-fødeklar Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 ugh....kjedelig da....du får surfe litt på nettet og skravle litt her inne så blir nok kvelden bra vet du....Og han vinner sikkert....*s
Monica *rosa og blå* Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 ja.. ser på brudekjole jeg.. hehehe! nja.. nå er en person ute.... kommer ikke til å bli feridg i dag! One out, four to go!! hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 BRUDEKJOLE??????????????????????? Hva har du ikke fortalt meg nå, Monica-Mor????????????????????
**synne** Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 var det du som var anonym her for litt siden kanskje?????? HMmmmm???????
Monica *rosa og blå* Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2006 Ja kanskje det kanskje... hhehe.. mamma og søstra mi vet det nå så da kan jeg vel si det her inne også.. foreløpig! Skal stikke av da! Bare vi to,m forlovere og Natalie... mest sansynlig til Roma..
**synne** Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 WOW...Så romantisk!! Så spennende!!! Ojojoj...LYKKE TIL!! Kjempegøy!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå