**bambi22** Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Er det ett lite håp tro???hm har ikm den 9 oktober så er ett par dager til! Men har hatt mens smerter i 3 dager nå,og noen ganger er de vonde så forsvinner de!!!!!! Er jeg gravid???hm tør ikke håpe så mye tilfelle jeg våkner med tr i morgen tidlig!((((
VinterSol+2 Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 hm. kjenner meg igjen i den altså! Jeg tør heller ikke håpe på noenting, ettersom jeg tok negativ test i dag. Men jeg håper som bare rakkern for deg!
**bambi22** Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har ikke tørt å kjøpe noe test enda jeg da!hehe men har hørt at det er vanlig å få slike smerter når man blir gravid,men er dag 3 og jeg pleier å få smerter 1 time før mens kommer,men jeg tør ikke håpe for mye da! Men kommer ikke tr i morgen,MÅ jeg kjøpe en test!;-)
**bambi22** Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 Hei Vintersol! Oj testet du neg i dag?hm men kansje allikevel da!;-) jeg håper,men tør ikke håpe for mye heller!hehe For sist ble jeg kjempe skuffa,og nå må jeg liksom håpe at det kan gå begge veier!!!!! :-)
På'n igjen:)!! Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Så spennende!! Høres jo litt lovende ut, men disse kroppene er jo eksperter på å lure oss... Håper ikke tr kommer de neste 8 mnd!!! :-)
**bambi22** Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2006 Håper den forblir ute! Men er veldig rart da,at jeg ikke har fått blødninger men bare vondt!!!!hehe men men,vi får se i morgen hva som skjer der inne!;-) Men ja disse kroppene er flinke til å lure oss!!!!*ler*
På'n igjen:)!! Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Ja det er rart, men mensensmerter er jo et tegn det og! Er så kjipt at graviditetstegn og mensentegn er så like! Tenk så mye enklere hvis det var helt tydelige forskjeller... Vel uansett masse lykke til i morgen! Skal krysse alle fingre og tær for deg!
VinterSol+2 Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 jeg pleier å ha menssmerter ca et døgn på forhånd, så jeg finner det vel ut. men har ikke ikm i morra heller, hatt slike smerter i to døgn nå.. jaja. kjøp deg en test da:) så lenge tanta ikke har kommet er det jo håp, som dem sier..
**bambi22** Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2006 Når hadde du ikm var det samtidig som meg eller den 10? litt vanskelig å få med seg alle som har ikm samtidige!hehe Får håpe hun holder seg borte ;-) Håpe hun har dratt på ferie!:-) Men kommer ikke tanta i morgen s skal jeg teste!:-) ihvertfall kjøpe en å ha den klar!hehe men har ikke ikm før den 9,og er enda 3 dager til i morgen da...hm men noe rart er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå