Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hve mener dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moon and starlight Skrevet 5. oktober 2006 #2 Del Skrevet 5. oktober 2006 Litt for "dollete" etter min smak...men er sikkert et helt greit navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fint.. men samtidig kanskje litt for sukkersøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kjenner flere og flere "bebiser" som blir kalt Mariell/e for tiden, så det er populært i allefall. Andre forslag kan være: -Marina -Marita/Marika -Melinda -Melina/Melita Fortsatt "søte" navn men ikke så "in" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syvendehimmel, igjen, Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg digger det navnet. Den ene niesa mi heter det og ho er ingen sukkersøt jente, mer ei skikkelig guttejente egentlig. Dessuten er det ikke så veldig mange som heter det, i alle fall ikke på sørøstlandet hvor vi holder til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 Huff huff.... synes Marielle er dollete og litt harry.... beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥sjiga♥ Skrevet 6. oktober 2006 #7 Del Skrevet 6. oktober 2006 kjenner til en som har det som mellomnavn. hun kler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 6. oktober 2006 #8 Del Skrevet 6. oktober 2006 Synes også det er litt harry. Litt typisk navn som unge mødre bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #9 Del Skrevet 6. oktober 2006 Fin fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooncake Skrevet 9. oktober 2006 #10 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det stokker seg litt i munnen min når jeg skal uttale det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #11 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg ville tatt Mariell. Jeg har elsket det navnet siden jeg var tolv år. Nå ser det ut som at det begynner å bli poulært, og det er fremdeles et par år til jeg skal ha barn...... Så når jeg får barn er det vel et ganske vanlig navn. Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #12 Del Skrevet 13. oktober 2006 Absolutt ikke harry, og jeg har aldri tenkt på det som sukkersøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #13 Del Skrevet 13. oktober 2006 Enig: harry-navn. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 13. oktober 2006 #14 Del Skrevet 13. oktober 2006 Fint, men jeg synes det er ganske sukkersøtt. På grensen til å være for sukkersøtt kanskje? Er ikke sikker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå