Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 En tom kjøkkenpapir rull fungerer kjempefint for å lytte på babyen Junior har mye moro med det om dagen. Lytter hver kveld før han legger seg nå.
MM med spire Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hvor langt er du kommet? jeg er bare i uke 25+, så dt er kansje en stund til jeg trenger å prøve????
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Er 29 +0 i dag, men junior har holdt på med dette en stund. Pappan har og prøvd og konstatert at det lille hjertet slår innmari fort. Er bare å prøve. Du hører godt forskjell på din puls og babyens. Hvis h*n ligger med ryggen ut høres det ekstra godt
MM med spire Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Da skal jeg få typen til å prøve når han kommer hjem i morgen.. Håper det går )
Snupidupi Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Hm... får hør me sambo når han kjæm heim fra svigersan... men da søv æ vel godt... farmora mi va jordmor og det skal finnes enn sånn lytte greier heime hos føreldran mine en eller anna plass... men e ingen som finn den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå