Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hvor mye synes dere man kan ta betalt for barnevakt en uke? Det er snakk om at vi skal bort, og onkel og tante skal passe gutten vår på 2år. han skal være i barnehagen på dagtid og de skal bo her hos oss.
Trollemor og snuppa! Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Har vel litt og si hvor godt dere kjenner dem, og hvor greit de synes det er å passe han. Altså gjør de det med glede eller ser de på det som en jobb! Du kan jo spørre dem også hva de synes er passe.... Man har jo gjerne ikke råd til å betale folk all verden for å passe barn en hel uke, så jeg ville avtalt en pris med dem som dere kan leve med alle sammen! )
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 hadde tenkt rund 2000, også antydet de 5000....
Trollemor og snuppa! Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 5000 var vel kanskje litt i drøyeste laget, ja... Jeg også tenkte litt på 2000 pluss at de selvfølgelig får mat og drikke for uken de er hos dere... )
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Takk for svar:) Da er jeg ikke helt på jordet..fikk litt bakoversveis over antydningen, de hverken foreslo eller antydet det altså. Nesten så jeg har lyst til å bli hjemme, da jeg plutselig fikk en stygg følelse av at det dreide seg om penger og ikke at de haddde lyst.. Var i utgangspunktet 100% sikker på at de gjorde det fordi de hadde lyst..
Ranveig R Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Dagmammatakst er vel ca 200kr dagen. Ville gjerne ha dobla det, sidan det er snakk om 24/7-passing. 400kr døgnet i 7 døgn - 2800kr. Men når det gjeld dagmamma så pleier vel dagmammaen å stå for maten, så kanskje eg hadde endt på rundt 2500. På den andre sida trur eg aldri min familie ville tatt seg betalt for å passe guten vår, om dei budde og åt gratis. Men dersom dåke ikkje har andre som kan passe guten, så må det vel til...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 hehehe dette må jo være blant den kjipeste slekta noensinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå