Gå til innhold

Han ser ut som om han har vært i krigen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blåmerker både her og der, skrubbsår i tinningen og på kinnet, kul i pannen og oppkuttet leppe, samt en blåveis under øyet.

han har vært i barnehagen og hjemme i stuen....Sukk. Må egentlig bare flire. Etter et lite blås på såret og en kald klut å tygge på, er alt glemt.

Andre med turbo-unger som ikke har ro i ræven??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok bedre.

Slik var jenta mi også. Hun har heldigvis fått mer kontroll etterhvert, så hun får ikke like mye blåmerker om tidligere.;-)

Skrevet

Det er sånn det er å ha småtroll i hus, går eg ut ifrå :o)

Guten vår har stort sett blåmerker på leggene, men det ser passe guffent ut når han får av seg strømpebuksa ja...

Er berre glad han ikkje ser så galen ut i fjeset, men det kjem vel med alderen :o)

Skrevet

Ja huff, her er det blåflekker og skrubbsår tett i tett!!! En lørd for noen uker siden var jeg alene hjemme med mine søte små (pappan var på jobb). Først ramlet 1åringen ned fra SPISEBORDET! Og ikke lenge etterpå skled 5åringen og akte elegant nedover trappa!! Lenge leve helgefreden!!!! Heldigvis var det ingen av dem som skadet seg, så jeg kunne le litt av det i ettertid!

Skrevet

Høres ut som gutten min du beskriver hehe

Har vært på besøk hos tane og onkel ikveld hvor han tok helt av til programmet " Skal vi danse" : )

Leiligheten deres er mindre enn huset vårt så han dunka og skalla borti alt som var i stua tror jeg mens han dansa........... Lurer på hvordan han ser ut i morgen tidlig hehe!!!!!!

Jeg tar det som et sunnhetstegn!

I forrige uka velta han av bilen sin ned en bakkeog gikk rett på snørra... skrubba opp nesa og leppa og fikk den veranda leppa så han er litt rød der også kan du si !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...