Gå til innhold

April: Nå som det nærmer seg vinter.. vinterdress???

Anbefalte innlegg

Hjeeeeelp!!!!! Var og kikket i går, men!! Hjelp!!! Vanntett på legger, knær og rompe? er det noen dresser som er helt vanntett?? Hva er viktig og hva er uvesentlig!! Den på Kapphal kom ikke inn før i november og de hadde over ei a4 side med venteliste så den er uaktuell!

Noen med tips til en fortvilet shopping mamma som blir blind av alle tilbud og "må ha"... hehe

Fortsetter under...

Her har snuppa arva så jeg kommer nok til å bruke den. Det er mulig at jeg kjøper en reflex dress, ikke fan av å kjøpe dresser til 1400 kr. Men den reflex derssen så fin ut og kosta vel ikke mer enn 4-500 tror jeg....

Ikke helt inne i denne dressjungelen så du bør vel ikke høre på meg....he he.

hehe! Er glad jeg ikke har ammetåka nå! Skulle hatt en sånn guide, hva man trenger og ikke trenger! Har kjøpt så mye som har vært bortkasta! Men en vinterdress må hun jo ha.. mamma skulle skjekke loftet om hun fant noe der, men de hadde jo stor opprydding i høst og fylte en hel container fra loftet! Så har lite tru på at det er noe der lenger....

Jeg har kjøpt reimatec... På tilbud i sommer! 400 DK. Tok en råsjanse på str 74, for den var så enormt stor til henne når vi prøvde den. Den er fremdeles stor. Satser på at den holder vinteren ut. Hvis ikke har vi flere arvedresser av litt dårligere kvalitet, men som funker greit hvis de må :)

Hvis vi ikke hadde kjøpt reimaen tror jeg at vi hadde valgt reflex. Veldig fornøyd med vårdressen deres iallefall. Men jeg har jobba i barnebutikk som solgte reimadressene, så jeg er kanskje litt inhabil i den saken..hehe.. De er tross alt kjempegode! ;) Men når de blir 4-5 år og er turbo opp og ned fra trær og lignende, ville jeg kanskje kjøpt noe billigere, for det er litt surt at den dyre dressen går hull på... For en spiker er en spiker uansett hvilke klær de har på seg... Da er det bedre at noe billigere ryker.. hehe.. Eller bare jeg som tenker slik?

Lykke til i jungelen! ;)

bestillte Troll dress på nettet i august. Betalte da 1100 kr

Kjøpte str. 92 siden hun er nokså lang.

Er litt stor enda da, men hun er jo 2 år før våren er helt over;-)

Har ikke prøvd den så mye enda, men den ser ut til å være bra.

Jeg har foreløpig Reima fra i fjor i str 74 som passer fint ennå selv om snuppa mi er forholdsvis lang (går ut fra hun har passert 85cm nå). Veldig fan av Reima, men litt sur for at de er så dyre, hehe. Her har vi nokså milde vintre så jeg har vurdert å ha vårdress hele året og heller kjøpe ulldress til å ha under på vintern. Så forresten en type Reimatecdress (ja, tec) i str 92 med to glidelåser (en på hver side av halsen og så gikk de helt ned i føttene) til "bare" 899,-, men det var vinterdress (varm).

Usikker på hva jeg skal gå for. Svigerinna mi har to aktive, men litt eldre gutter og hun kjøper bare dresser på SparKjøp. Billige og holdbare mot vann, vind og søle. I barnehagen der gutta hennes går så anbefaler de faktisk de dressene, så jeg kommer definitivt til å ta meg en titt når Matilde trenger dress igjen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...