Gå til innhold

Hjelp.. hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig på tuppa nå... Jeg har hatt det vanskelig i den siste tiden, og typen min valgte å treffe sin gode venninne som er hans eks.. Vi ses bare i helgene, så hadde håpet at han skulle bruke mest mulig tid sammen med meg denne helgen. Han vet at jeg ikke er komfortabel med at de treffes. Er bare så lei av at han treffer henne i skjul og lyver om det, og ikke vil at vi skal treffes... Han blåser i hvordan jeg har det, og respekterer overhodet ikke mine følelser og meninger. Jeg synes det er greit å være uenig i ting, men mener det er respektløst å kalle kjæresten sin dum/ idiot/ skjønner du ingenting... Merker at jeg ikke har det bra sånn det har vært og ikke kan leve sånn. I et forhold trenger jeg å kunne si hva jeg føler og tenker.. Så ble så skuffa over at han valgte å bruke fridagen sin på henne at jeg ba han velge mellom henne og meg/ barnet, og han valgte henne... Gjorde jeg noe veldig dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wæææ, sitter bare og måper.. for en TULLING!!! Det var jammen godt du gav ham det valget nå, og ikke ventet.. Synes ikke du gjorde noe dumt! Iallefall ikje når du fikk DET svaret! Nei, da har du det bedre uten! Få god støtte fra familie og venner, du trenger ikke han!

Skrevet

Jeg vil påstå det er han som gjorde noe dumt...

Hans ufødte barn skal da selvfølgelig gå foran ex-dama! Ens eget barn skal ALLTID komme i første rekke!

Men, når det er sagt.... Husk selv å tenke over hva som er best for barnet. At selv om du og han ikke er sammen, så bør barnet få tid sammen med sin far også.

Vanskelig situasjon... som jeg ikke misunner deg!

Skrevet

For en tulling du er sammen med ja.. Tror du fortjener mye bedre enn han! Og det at han faktisk velger henne.. sier mye om han! Nå vet du hvor du har han.. Du fortjener noe bedre!!

Skrevet

Helt enig med alle her i at det vel var han som gjorde noe fryktelig dumt!! Hvordan går det i det hele tatt an?!

Men: Ikke at det uansett er noen unnskyldning for det han har gjort, men hvis det ble sagt midt i en oppheta diskusjon, så var det neppe noen han egentlig mente... Men det er i hvertfall forferdelig umodent... Og noe han må ta ansvar for. Jeg forstår godt at du er veldig opprørt! Hva har du tenkt å gjøre nå?

Skrevet

For en jæv.....idiot! Ikke at jeg har rett til å dømme, men måten han behandler deg og barnet på syntes jeg sier så mye om hvilken stor dritt han er. Som sagt over her, du fortjener så mye bedre:) Du har nok gjort det rette, jeg kunne aldri forholdt meg til så mye greier, hormonell og gravid. Selv om du sikkert kanskje har det vondt nå blir det bedre (klisje...) tenk på deg og barnet du, hva er det beste for dere.... Ønsker deg alt godt. En stor varm klem kommer din vei....

Skrevet

Svarte han dette under en krangel.....? Kan jo hende han svarte det bare for å irritere og skremme deg litt! Hadde lignende problem med eksen, og han kunne svart lignende bare for at jeg da skulle bli redd for å sitte igjenn alene... selv om det var han som hadde gjort noe galt! virker ikke som om han forstår at han gjør noe som sårer deg! Sett deg rolig ned å prat med han.....jeg ville tenkt og sakt at det er greit at de er venner, men at de ikke skal avslutte meldinger med noe mere en klem... og hvis de skal møtes, må jo du kunne få være med også! og alt han skal må jo være å gjøre deg lykkelig.....

prøv å si at hvis du også blir kjent med henne, er det kanskje litt lettere å godta vennskapet dems......? Alt man ikke kjenner, er ofte veldig truende! dette ble litt rotete... emn kjenner meg litt for godt igjenn i historien din...

jeg tror han forsatt kommer til å velge deg... dere skal trossalt dele noe han aldri har delt med eksen.....

Skrevet

Hæ?? Går det virkelig an? Du, han hadde du ikke fått det bra med uansett. I et forhold skal man ha RESPEKT for hverandre. Tydelig at han ikke har respekt for deg... Synd å si, men tror du får det bedre alene, evt. med en ny mann. Utrolig trist med tanke på barnet, men barnet ditt har d ikke bra når du ikke har d bra - vær sterk, og tenk på deres beste :o) Bra du finner ut allerede hvordan han er da! Så mange x-damer det er snakk om her inne!!! Kan ikke de bare holde seg unna??? Glad for at kjæresten min har oppegående x'er som ønsker han sitt beste. Og for at kjæresten min og jeg respekterer hverandre.

Det fortjener du også!!!!

Skrevet

Tror nok han heller vil ha henne i livet sitt enn meg/ barnet, selv om det var i en diskusjon. Tror han ikke er ferdig med det forholdet. Men jeg har sagt at det er greit at de treffes/ har kontakt, men at jeg vil vite om det og treffe henne etterhvert. Og vet at hun har sagt at hun har lyst til å treffe meg også. Så da må det jo være han som ikke vil..

Ja jeg kommer aldri til å nekte han i å se barnet sitt hvis han ønsker det. Men han har jo sagt at det var jeg som ville ha barnet, når jeg nevnte det..

Vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. er bare masse frustrert og mange tanker rundt alt.

Takk for støtten alle sammen :)

Skrevet

Hvis han faktisk mente det han sa og velger eksen frem for ny kjæreste og barn, så er det jo virkelig noe alvorlig galt!!! Da var det nok faktisk best du fant det ut. Høres ut som om du har gjort alt rett med å ikke nekte ham å møte henne og å be om å få være med selv. Men hvis han ikke var helt ferdig med forholdet burde han strengt tatt tenkt selv at det ikke var så lurt å møte henne! Sånne følelser kan jo gå over.

Det at han sier at det var du som ville ha det barnet beviser jo også at han er forferdelig umoden! Jeg regner med at han var med på det selv også...

Kanskje du bør reise hjemmefra (hvis dere bor sammen) og til venner eller familie og la han få komme til deg for å ordne opp? Kan nok være godt med litt moralsk støtte i en slik situasjon!

Hvor langt på vei er du forresten?

Skrevet

Til Heidi:

Jeg har tidligere sagt at jeg ønsker å treffe henne, men fordi jeg ikke klarer å forholde meg til noen jeg ikke har møtt.. Og jeg klarer ikke å stole på at de bare er venner når han treffer henne og lyver om det til meg.. og bare venner er en ikke redd for at kjæresten skal treffe.. eller?

Han skal forøvrig gi henne et barn etterhvert også..

Skrevet

Hei!

For meg høres det ut som om du har havnet i en situasjon der du må ta vare på deg selv og babyen din! Mannen din surrer rundt, og klarer tydeligvis ikke ta et voksent valg. Jeg synes han spiller et veldig høyt spill med deg og dine følelser, og det tror jeg bare at du må sette en stopper for! Vanskelig, men viktig for deg og det lille mennesket du bærer på! Du kan også ta dine valg! Og jeg tror det er viktig at du viser deg som sterk for han! Ikke la han styre skuta alene! Han kan ikke la sitt indre kaos styre ditt liv.. Selv om det er vanskelig for deg uansett! Men vær sterk og selvstendig jente! ta godt vare på deg selv! Og husk du har ikke gjort noe galt!

Skrevet

Ja han visste vi ikke brukte noe det siste halvåret før jeg ble gravid..men når jeg ble gravid ville han ikke bli far alikevel. Men jeg orket ikke tanken på abort..så valgte å beholde barnet.

Er litt over halvveis i svangerskapet.

Vi ses bare i helgene pga jobb. Han skal jo ikke være hjemme nesten i helgen uansett, så ikke noe problem å være her.

Skrevet

Gi henne et barn etter hvert??!! Hva mener du?

Skrevet

Vil bare gi deg et lite råd: ring og få time hos familievernkontoret i kommunen din. Det beste ville være om du fikk med faren til barnet på samtalen, men det er vel fair chance for det...Uansett kan du få time på egenhånd og lufte problemene dine. De vil kunne gi deg saklig info om fremtiden din og mulighetene.

Bare et lite spørsmål, hvor gammel er du?

Ønsker deg lykke til i denne vanskelige situasjonen!

Skrevet

Ta kofferten å gå,dette blir for barnslig,Hva er dette med mannfolk og ekser som har dukket opp i det siste når dama er gravid??? Er de 15 år eller?? Man godtar da bare ikke slik,det hadde ikke jeg gjort,man er ikke venner med ekser,respektløst spør du meg.Gjør det slutt i dag! Det er ikke vanskelig å gjøre det,han er jo ikke videre interresert.La deg ikke behandles slik,da sier jeg ,en gang sånn,alltid sånn.Dere bor jo ikke sammen en gang..

Skrevet

Leave him...tydelig at han ikke er over xen...og det vil han aldri bli heller, når han driver å treffer henne.Noe som igjen er respektløst av han. Hvorfor er han sammen med deg da?Bare for å han noen? Ikke finn deg i å være nr 2. Du & babyn klarer dere helt fint aleine. Hadde latt han seile sin egen sjø...du trenger ikke en guttunge,men en MANN. Hvis han at du er verdt så mye mer...walk out the door-and never look back...han høres ut som han er av typen:ja takk begge deler! Styr unna de typene!!! Et forhold skal beså av respekt, tillit,forståelse og kjærlighet. Har man ny dame skal man ikke ha behov for å møte en x...Så lenge det ikke er barn involvert,skjønner jeg ikke vitsen. X igger i ordet...det er fortid. Og hva er det du mener han skal gi henne et barn en gang?????Say what?

Skrevet

Du har absolutt ikke gjort noe dumt, hvis du har forklart han hvordan du føler det på samme måte som du har her inne, og han IKKE respekterer det, så må han mangle noe vesentlig oppe i hodet sitt!!!

Han fortjener ikke deg og du burde absolutt ikke tolerere noe sånt!

DUST!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...