cathrine&jonas:) Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 er det noen her i indre østfold området med termin i januar?? selv er jeg 22 år, første gangs gravid med termin 9 januar.. er nå 6+4 på vei med lille gutt:P moro med andre oxo:) klem cathrine
ina:) Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 ja det var litt lite 6+4 og termin i januar:))) Fort gjort hehe. jeg har termin første januar men bor i vestfold, nøtterøy:=)
cathrine&jonas:) Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 hehe ja det er nok 26+5 dager ikke 6 hihi:) da hadde det vært laaaaangt igjen ja...
ks23 med William og Lucas Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hei du!! ikke fra østfold jeg altså... Men bare lurer på åssen du vet at det er gutt nå??? er ikke det litt tidlig???? Hmm. Nyskjerrig.
cathrine&jonas:) Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2006 hihi jeg hadde skrevet litt feil på hvor mange uker jeg var på vei til å begynne med, det stod jo 6+4 men det skulle stå 26+4:) er nå 26+5 så vi fikk jo da vite at det var gutt på ul i uke 18:) vi så det helt selv en liten snopp:)
♥pilutta♥ Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Heihei:-) Jeg er ikke fra indre østfold, men Fredrikstad:-) Er 26+4 i dag, så har termin veeeldig i nærheten som deg:-) Venter også gutt! Vi gleder oss som gale.
cathrine&jonas:) Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2006 å så moro:) jeg har term 9 januar:) skal jo føde på fr stad da så kan jo hende vi havner sammen haha:) nå bare går jeg å venter å venter jeg blir gal hehe:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå