Silje & prinsen<3 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Etter å ha lest alle disse innleggene, må eg si at eg er helt skjokket over oppførselen til enkelte her inne.. Noen tror jo at de eier og bestemmer det meste her inne på BIM.. Bim er faktisk for alle om de er "nye" eller "gamle", komme med inlegg om ting de de lurer på!!! Ikke rart stemningen blir dårlig her inne..!!!! Trodde folk var her av en grunn: De ønsker å BLI GRAVID!!!! Det er derfor eg er her vertfall!!Før var det en glede å komme inn her, men no må eg si det frister ikke så lengre!!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Men nå er vi flere som skriver for å få til en god stemning her da;) Heng deg på der kanskje? Det vil vel naturlig bli forskjellige innlegg i et forum som dette? Vi er vel rimelig forskjellige tenker jeg? Men felles er at vi har veldig lyst til å bli gravide, mange av oss helst i går. Følelser tar vel litt overhånd av og til. Ihvertfall lever jeg i et hormon kaos, og dset nuten prevensjon eller gravid hormoner. Men jeg har en meget tålmodig mann da. La oss være venner og ikke bli fiender!! Ja det var hardt sagt, men i beste mening:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå