Gå til innhold

easywalker - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange fine vogner rundt om, jeg har sett på easy walker. Noen som vet litt om hvordan den virker? Er den stabil og smart ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har classic utgaven til jr på 2,5 år. Har kun brukt den som sportsvogn, og har ikke sett den med bag.

Men vogna er helt fantastisk, lett å trille og lett å løfte. Gutten min både sitter og sover godt i vogna - selv om den ikke kan legges helt flatt.

Men siden det er en såpass lett og smal vogn - er den ikke kjempestødig. vår har aldri veltet, men han kan ikke klatre rundt i vogna uten tilsyn.

De er plass til en vanlig pose oppi, men voksi blir trangt - ihvertfall til større barn.

Alt i alt er vognen suveren til vårt bruk - og vi har aldri angret.

Skrevet

Takk for at du svarte! Jeg får gjøre litt videre undersøkelser. Babyen kommer i mars, og det er ikke sikkert at vi trenger å ha voksipose i vogna. Håper på en måned i Italia når babyen er et halvt år, og da er det vel nok å bruke vogna som sportsvogn? (Jeg er rimelig grønn på vogn området og barns utvikling).

Skrevet

Noen andre med erfaringer?Jeg lurer også litt på denne vogna..

Skrevet

Har denne fotbrett som kan løftast opp i vannrett stilling når barnet søv?

Skrevet

Den har ikke regulerbart fotbrett nei.

Til barn under 1 år bør man vel ha en sovevogn ved siden av (stor og god kombi fra babytiden eller noe sånt)

Vi hadde det til jr, men når han fikk velge hvilken vogn han ville sove i, valgte han easywalkeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...