Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 på mamma sin side har kvinnene store bryst, mens på pappa sin side har de ganske små. Jeg er i uke 29 puppene mine har ikke vokst så mye, sitter fortsatt fint på plass, kan fortsatt bruke de bh`ene jeg hadde før jeg ble gravid, men de har blitt lit trange ;-) Det jeg lurer på er, når ca er det vanelig at puppene våkse seg store? Er litt redd for å få kjempe pupper.......
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er i uke 38. Brystene mine vokste litt med det samme, pluss at jeg er blitt bredere over ryggen (og av den grunn trenger litt "videre" størrelse på bh), men bruker fortsatt den samme cupen. Regner med at den største veksten av selve brystet kommer etter fødselen, siden det ikke har skjedd noen dramatiske endringer enda. Tror imidlertid dette er veldig individuelt. Har også hørt om noen som har opplevd at puppene ikke har vokst noe særlig; selv ikke mens de ammet, så vi får vel bare vente å se )
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Er nok veldig individuelt. Min begynte og vokse med en gang. Jeg gikk opp en størrelse for flere mnd siden. Pleier normalt å gå opp 2-3str når ammer på det meste. Og takker høyere makter når de går ned i str igjen. Slitsomt med pupper som er i veien hele tiden :/
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg måtte bytte bh tidlig, har brukt amme -bh siden uke 18 ca pga best støtte.... Gikk fra 75/80 B til 85/90 D på kort tid.. Åsså hører jeg at de kommer til å vokse mer når melka kommer...er i uke 32, så er spent på hvor store de blir tilslutt...og hvordan de blir etterpå......;/
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Når du har født og melken kommer :-) Varfall her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå