Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har nå for 5 gang brukt canesten med stikkpille, men klør fortsatt. Har vært hos lege og hun sa det var ikke noe annet enn sopp og skulle bruke canesten, så gav det seg. Siden det ikke har gitt seg, noen som har et tips og to hva jeg kan gjøre?
MrsDior & baby-Dior Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 du må huske og smøre med canesten cremen 1 14 dager etter at symptomene på sopp er borte=) d er et produkt som heter vagitar eller noe i den duren, som hjelper underlivet og holde rett ph-verdi. jeg har i noen tilfeller brukt naturell yoghurt, det lindrer, men vil ikk esi at den "dreper" soppen...
selma07 og engel Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Det er lurt å drikke kulturmelk i tillegg. Bruk laktacyd såpe til intimvask! Og husk å smøre med krem også! lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Tusen takk for svar, jeg har fått beskjed om å bruke kremen kun i 5 dager etter at kløen er borte, så da prøver jeg i 14 og da MÅ jeg bli kvitt det. Vasker meg med lactacyd intimvask.
Dingeling Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 hmm! trodde ikke legene rådet gravide til å bruke stikkpiller under graviditet..
Blinkimom Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Du kan bruke stikkpille, men sett den inn med fingeren... Ikke bruk applikator. Var det legen min sa i hvert fall...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Det er masse nyttig info om sopp og behandling å lese hvis dere går inn på canesten annonsa som er på siden her.
Frk. Vable Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Har også fått vite av JM at det ikke hjelper å spise søtt. Spis og drikk heller noe som er syrlig da soppen ikke trives så godt...
SpongeBob Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Høres helt fanatisk husmor ut, men stryk kilen på trusene dine. Soppen _kan_ overleve vanlig vask, men hvis du stryker bomullsdelen på trusene på varmeste setting tar du livet av det meste. Kan også hjelpe hvis man er plaget av UVI.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Hei. Jeg har bare tatt en kur og ble kvitt det. Men jeg leste ett sted om at det kan være lurt å sove uten truse om natta så soppen ikke får grobunn. Så det gjør jeg hver natt nå og det har hjulpet godt. Har ikke fått tilbakefall enda jeg iallefall.
Faylinn Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Prøv BIO-FEM actigel som vært fall kan kjøpes på Vitus apoteket. Hjalp meg, men tror ikke jeg hadde sopp, bare tørre/irriterte slimhinner Se side om produktet (fant bare engelsk) http://www.biofem.co.uk/actigel.cfm
Snurrepippen Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 He, he, he... Det kjennes i allefall ut som 114 dager når man holder på å smøre og smøre.. Jeg bare ler - merker at det er slutten av dagen og fredag.. ALT er morsomt nå!
Snurrepippen Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg hadde underlivssopp (og diarè) veldig ofte etter at gutten min ble født. Var på konsultasjon hos akupunktør, og fikk tips om å slutte å spise sukker, hvete-produkter og melk en periode. Og det fungerte fint! Spiser helt vanlig igjen nå, og har ikke trøbbelet lenger.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Kan en bruke Canisten når en er gravid? Eg leste på pakken at de ikke gikk ann....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 Min JM sa jeg burde bruke en kur med stikk piller 4-5 kvelder på rad i tillegg til krem. 1 stikk pille var ikke tilstrekkelig da det ikke fjernet soppen ordentlig, og det var lett den kom tilbake. I tillegg ble jeg anbefalt å bruke stikk piller av typen vivag (?) el. lignende ei uke etter avsluttet kur!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #17 Skrevet 6. oktober 2006 Kan bruke canesten når en er gravid, det står i annonsen her og legen min sa det var greit. Det er aplikatoren en ikke kan bruke;).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå