Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, starter bare en ny tråd jeg. For nå ble jeg nysgjerrig. Hvor i nord-norge kommer du fra, og hvilken gyn? Jeg har nemlig heller ikke fått tilbud om lap eller røntgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellu, litt skummelt å oppgi for fremmede mennesker... Jeg bor i Bodø. enn du?

Leste svaret ditt på den tråden jeg begynte :)

Skrevet

Ja, jeg orker ikke å utlevere så mye om meg selv jeg heller. Men jeg er også i Bodø, og går ut fra at vi har samme gyn siden det virker som om vi har blitt behandlet likt. :) Det var jo litt morsomt..

Men hvordan fungerte det da dere sendte søknad, måtte dere møte opp hos han begge to eller? Fikk dere svaret med en gang? (siden dere har fått vite når det vil skje).

Når skal dere på forsamtale?

Mange spørsmål, men jeg skal ringe på mandag å si hvilket sykehus vi vil ha, så jeg synes det er greit å forhøre meg litt først :) (du må ikke svare hvis du ikke vil)

Skrevet

Nei, så artig å treffe på ei Bodøjente på samme stadium!

Vi måtte ikke møte opp hos han i det hele tatt. Han sendte søknad til St.olavs i begynnelsen av juli, da var jeg til gyn undersøkelse og tok div prøver, og noen uker etterpå fikk jeg brev fra dem om at de trengte noen blodprøver på 2./3. dag mens. Disse prøvene tok jeg da i begynnelsen av september. Svaret på dem kom nå på onsdag til gyn og han ga beskjed videre til oss at disse var ok, og at St. Olavs var klar for oss :)

Foreløbig vet jeg ikke når det blir forsamtale, jeg tenkte jeg skulle ringe til gyn over helga. Går alle gjennom en sånn forsamtale forresten? Hva skjer der?

Skrevet

Å, så spennende da! Da ligger dere noen mnd foran oss da. Og hvis jeg teller rett, så vil det tilsammen ta et halvt år fra søknad ble sendt til første forsøk (hvis det blir i januar)?

Jeg er litt usikker på hvor vi kommer til å velge sykehus enda. Har jo lyst til å ta et med kort ventetid, men det mest praktiske for oss er egentlig oslo..

Egentlig så vet jeg ikke så mye om forsamtalen eller prøverør i det hele tatt, men hvis du går inn på forumet for ass.befr så kan du sikkert lese noe om det der :)

Skrevet

Ja, det er faktisk et halvt år. Men da har vi ikke sneket i køen likevell!?

Det var bra, jeg er ingen køsniker... :)

Jeg begynte nesten å bli litt nervøs for at det gikk så fort fordi vi har en skummel sykdom eller abnormalitet som ingen har fortalt oss om, (må kanskje slutte å tro på alt på "Greys anatomi") men jeg ser jo nå at det er bare er tiden generelt som går fort!

Vi får holde kontakten Lydia, dette er jo kjempespennende!

Skrevet

Hehe, det skal vel litt til for å snike i køen. Noen ganger går vel bare ting raskere enn andre ganger :)

Det blir i alle fall spennende å følge med deg fremover. Vi står jo ganske likt når det gjelder hva som har blitt gjort av undersøkelser.

Jeg skal ringe på mandag og si hvilket sykehus vi ønsker, og da blir vel søknaden sendt forhåpentligvis.

Hvor gammel er du forresten? Jeg føler meg egentlig litt ung i forhold til andre som skal ha prøverør.

Skrevet

Hei Lydia

Jeg er 28 år ung, men det går jammen drastisk mot 30... Mannen min er 31.

Jeg kan forstå at du føler deg ung for prøverør, JEG gjør også det. Vi er likevell begge innenfor det tiåret hvor det er mest normalt å planlegge og å få barn i. Vi trenger bare litt hjelp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...