mamma'n til bitteliten Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 4. mars kommer jenta vår! UL i dag var fantastisk. Mannen min ble litt svett da det gikk opp for ham at han nå er stuck med tre hunkjønn (har ei jente fra før), hvorav ihvertfall to er av det hissige slaget:) Bra for karakteren det, lille mannen min:)
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Grattis!!!! Arti me ei jente til da!! :-)
mamma'n til bitteliten Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 Ja! Gleder jeg, meg. Hadde lyst på gutt også, men who cares når en teller 10 fingre og tær, 4 hjertkammer og alt det der.... Nå kan vi jentene virkelig rotte oss sammen hvis det trengs! Og så har han jo alltids hobbyloftet sitt, der gjemmer han seg mer enn gjerne.
ina:) Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 gratulerer med enda en prinsesse )) Nå sitter mannen din fint i det med tre etterhvert menstruerende/hissige/hormonelle damer hehe:))) Heia jentene.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå