cille vil-9pp-1SA Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 mitt kjære "bli gravid", hvor jeg hang noen måneder i fjor, mens jeg deppet over en mann som ikke var klar for barn, men som likevel aldri hoppet av i svingen.... sidene jeg kom tilbake til som snikleser titt og ofte etter det... sidene med innlegg som beskriver alt håp jeg har hatt i to år, all frykt, all spenning. sidene hvor det er mennesker som vet ufattelig mange intime detaljer om meg, sidene hvor mange mennesker har gitt meg så mye glede fordi de bryr seg, og mennesker som har imponert meg så utrolig med all sin kunnskap. sider hvor jeg har møtt så mange mennesker som imponerer meg og fascinerer meg! jeg synes det er synd at det er blitt så mange diskusjoner her nå, likevel skjønner jeg hva både den ene og den andre mener. husk at vi er kvinner som er her med et felles behov. uansett hvor lenge vi har prøvd, uansett hvor mange barn vi har fra før. mange av oss er i en sårbar situasjon, uansett hva andre måtte mene om vår situasjon. mange av oss har bare dere her å diskutere alle våre tanker med. vi er ulike alle vi som er her. men vi trenger å ha et positivt forum! (uff, dette ble muligens litt usammenhengende....) cille vil
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Syns det var veldig greit det du skrev jeg! Amen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå