Susanne-75 3 gutter! Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 He he, hadde en liten aha-opplevelse i dag. Etter å ha hatt noen underlig vondter i går ettermiddag og i formiddag + at jeg leste her om det å heller ta en tlf for mye enn en for lite, ringte jeg svangerskapspoliklinikken i dag. Etter å ha beskrevet smertene, som jeg ikke orker å ta her for det er så vanskelig å beskrive:-), sa hun at det hørtes ut som han holdt på å rigge seg til...Destination exit med andre ord...HJELP! Alle klær på loftet, ikke seng til ungen, voksiposen skal vaskes/fryses og farges og så videre, det gikk plutselig opp for meg at kanskje det var på tide å få ut fingeren...er 36+5 i dag, og det er jo bar to dager til så regnes det jo som til termin.. Så i dag har jeg fått fart på sakene, tatt ned alt av klær og voksipose - ferdig med å vaske det meste av klærne nå da. Og NÅ er selvfølgelig det meste av vondter forsvunnet som dugg for solen!! Men aldri så galt at det ikke er godt for noe, er jo litt mer forberedt da:-) Men et aldri så lite "grr" spanderer jeg på meg:-)
2barns mor Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hehe.... ja en kan virkelig få en a-ha opplevelse en gang i blant. Jeg har det meste klart og venter på at knøttet skal komme ut. Du er jo ganske heldig at du slipper å løpe i butikker for å kjøpe alt da, det hadde virkelig tatt på din gravide kropp! Men som du sier: aldri så galt at det ikke er godt for noe!!!! Lykke til, blir vel snart nå tenker jeg!!!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Ja rare greier, skulle tro jeg hadde fått med meg hvordan dette fungerte tredje gangen;-) Men du har rett i det med klær da, har jo to av samme slag fra før, så det ble tre stappfulle maskiner i str 50-62 + litt 68! Så han kan bare gulpe i vei:-) Nå har jeg tatt en liten runde og avtalt kafeturer med venniner, nyte den siste tid i "frihet":-) Du er jo rett etter meg, så det er jo like før hos deg også! Lykke til!!
2barns mor Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Takk for det, du må oppdatere hvordan det går i dagene framover da!! Ja, nyt friheten mens du "kan".... har selv en 2-åring som er i barnehagen 3 dager i uka, å de dagene hun er der - blir nytt fullt ut!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2006 Her hadde de bare full plass å tilby minstemann - og akkurat nå passer det godt, ja! Han er 18 mnd og en freskus! Skikkelig luring så vi har måttet finstudere alt av barnesikring på markedet:-) Så håper minstegutt er roligere! Vet du hva du venter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå