Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Del Skrevet 5. oktober 2006 kan han hete Kai-Roger.. eller er dette litt for harry?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #2 Del Skrevet 5. oktober 2006 LITT harry? stakkars gutten.... hehe.. nei jeg ville heller valgt et annet navn du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #3 Del Skrevet 5. oktober 2006 alt for harry sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #4 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det var harry ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moon and starlight Skrevet 5. oktober 2006 #5 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg ville ikke brukt det, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 5. oktober 2006 #6 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det finnes jo allerede mennesker som heter det! Men min erfaring er at det er ikke de heldigste, og det preger desverre min oppfattning av navnet. Det høres ut som en litt stusselig og lattervekkende rolle-figur funnet opp av Harald Eie og Bård Johannsen..... JEg ville IKKE gjort det. Mens jeg skrive tenker jeg at det KAN være en spøk!??? Kai er fint alene! Roger er nok ikke fint, om man ikke bor i England! Men som jeg sa, jeg har svært uheldige referanser til navnet - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #7 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kai Roger?? er det en spøk? Ikke litt harry.. VELDIG harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #8 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg jobber i fengsel, og Kai-Roger er et typisk innsatt-navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #9 Del Skrevet 6. oktober 2006 Bare Kay eller bare Roger går egentlig ganske fint. Men sammen blir det for harry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #10 Del Skrevet 7. oktober 2006 *flire høøøyt* Faktisk er dette mitt navn det var min mor som valgte dette en gang i tiden. Jeg er faktisk ikke harry.. Er en trivelig, rolig familiefar som slettes ikke har vært innsatt noen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå