KS 15.08.07 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Er nå i 17-18 eller 19 pp og fikk pergo forrige måned. Jeg har alltid hatt regelmessig syklus på 25-28 dager (pergo skulle vel dermed ikke hjelpe), men jeg har spist det og sett glad ut (og tatt de nødvendige blodprøver), så kommer Tante (faens) Rød på dag 27. Og det varer i tre dager med minimal blødning og ingen smerter. Så stopper det, nå kommer bare litt utflod. Jeg kjøper selvfølgelig en graviditetstest, men den er (ikke uventet) negativ. Kan pergo ha KLUSSET til mitt regelmessige system ??? Kan en graviditetstest vise feil ?? Neppe vel ??
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hei Live, jeg er ferdig med fjerde pergokur, og opplever i disse dager det du beskriver. Mensen er ikke som vanlig, helt uten smerter (meget rart!) og lite blødning. Men det var altså på den 4. kuren hvor dette skjer. De andre månedene har nemlig vært helt motsatt, steinvondt og veldig mye blødning. Så ikke vet jeg. Ellers har jeg også regelmessig mens og el av meg selv, men fikk pergo for det ekstra , berømte dyttet. Tror det er ganske vanlig at pergo klysser det litt til. Hørt at det skjer med mange andre også. Jeg har fått el på dag 18 og 19 med pergo, og har dermed fått lengre sykluser med pergoen.
KS 15.08.07 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Takk for svaret MaliMali ! Jeg hadde et ørlite håp i går og i dag om at det KUNNE ha skjedd noe positivt, men jeg stoler hundre prosent på QR sine graviditetstester... Så vi får gå for prøverør! Enn dere ? Ser du har noen pp bak deg du og...
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, prøverør ser ut til å bli utveien og (forhåpentligvis) løsningen for oss også. Jeg klarer ikke vente og vente og håpe og håpe. Det er for vondt. Sikkert det beste å hoppe i det. Har fått time til forsamtale i Haugesund i slutten av denne mnd, så vi er virkelig igang. SMåskummelt, men det ser ikke ut til å være andre utveier:-) Så du var litt inne på ass. befruktning også og at dere har tenkt på det samme. Har dere kommet langt i prosessen?
KS 15.08.07 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hei MaliMali ! Så snart sambo har avlagt sædprøve nr 2 for å se om antallet har steget eller sunket skal gynekologen søke oss inn på Rikshospitalet (etter eget ønske). Sambo skal levere prøven på tirsdag så jeg håper søknaden foreligger innen to uker !! Så er det bare å vente å se. Jeg lurer på om jeg skal ta røngen av egglederene i mellomtiden, jeg MÅ det ikke siden utfallet er det samme; prøverør, men det kunne kanskje vært greit å vite... Enig i at det virker litt skummelt... men må man så må man... Jeg blir 32 også nå så jeg føler at det bare må skje noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå