Gå til innhold

sinnsykt vondt..


<3_2gutterogeijente_<3

Anbefalte innlegg

Av og til får jeg skikkelig vondt i magen,det strammer seg i hele underlivet og verker helt opp til skuldrene.. Denne gangen ble jeg også svimmel og litt svett.. Noen som vet hva dette kan være? noen som har hatt det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isjda - det hørtes jo ikke noe godt ut. Hvor langt er du på vei? Ikke sikkert det har noe med graviditeten å gjøre, ikke vet jeg. Noe magesmerter er jo vanlig i svangerskapet, men skal jo ikke være sinnsykt vondt. Hvis det fortsetter ville jeg sjekket med en lege tror jeg. Ikke for å skremme, men sterke magesmerter med vondt i skulder kan være tegn på graviditet utenfor livmor, men dette er jo veldig sjelden (1%).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret:) Kan ha noe med at jeg er plaget med forstoppelse men hva vet jeg... Har ikke hatt det problemet det siste døgnet. Jeg er 7+3 dager og det er ikke utenfor livmor da jeg har vært og sjekket det for en uke siden. Jeg har bestilt meg time hos priv. lege i morgen så da får jeg nesten bare ta å høre der. Er jo ikke noe annet å gjøre.. Men jeg har hatt det slik i to uker,synes bare det er litt rart det ikke gir seg. Har det ikke hele tiden,men mest om kvelden. Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke er exu, det har jeg hatt og det var ikke behagelig, uhu. Men da er det nok ikke noe å bekymre seg for..bare spise litt kiwi eller annet som er bra for magen kanskje.. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...