Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 I dag var vi på ultralyd og fikk se ei frisk og aktiv jente. Utrolig gøy, og er så lykkelig for at alt ser bra ut så langt:) Likevel er jeg så lei meg.... Mannen min jobber døgnet rundt for tida, jeg holder orden på hus, tar meg av dattera vår og er fulltidsstudent. Jeg skjønner at han er sliten, men nå er jeg lei av at hodet hans er alle steder utenom hos meg.... da vi møttes på sykehuset i dag var jobben det han snakket om, mens jeg sto der full av forventnig og gledet meg til ultralyden... han virket totalt uinteressert, og jeg ble så lei meg..... Jeg VET han ikke er det, men LIKEVEL......Noen ganger må jobb være jobb. Er bare så lei av å gå rundt og være forståelsesfull og tilrettelegge så han kan være på jobb (jobber bare så mye i perioder da), når han ikke gidder å prate en gang når han først er hjemme. Det er jo ikke bare han som blir sliten når han jobber mye, jeg gjør jo alt det andre her hjemme + går på skole. Han er egentlig en snill og god gutt som hjelper til mye, men nå for tida er jeg LEI. I DAG skulle være VÅR DAG bare ei lita stund... men nei, ikke en gang da kunne han konsentrere seg... Huff........ jeg klager nå, men godt å få det ut også............. er nok noen hormoner i sving også. Jaja. I morgen er en ny dag
aprilbaby2007 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Huff, det er ikke godt for deg eller han når det er slik. Får håpe det snart roer seg på jobben hans, slik at han får mer tid til deg igjen. Menner viser ikke alltid samme intr. selv om vi damer ønsker det, men blir nok noe annet når tulla kommer ut:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Takk for det. Vet jo at det blir bedre og at han gleder seg, skulle bare ønske det gikk an å late som ihvertfall.... men, men. Jeg er i bedre humør nå, hjalp å få ut litt gørr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå