Gå til innhold

Tråd for alle som trives her på Bli Gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært innom her fra og til siden januar og jeg syns ikke det er noe anderledes jeg. Av og til kommer det masse "kloke" innlegg, og så perioder med mye vas. Hva så? Svar på det som er hyggelig. Hopp over det andre. Det er ikke krise om det er en tråd du ikke får signert. Og det er ikke krise om folk diskuterer noe ikke ALLE er interessert i.

Ville bare si at jeg trives her og har ikke sett noe krangling (kanskje fordi jeg ikke gidder lese de trådene...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes!

jeg er med:)

Skrevet

Jeg trives kjempegodt her også! Litt negative innlegg på vi regne med. syns det er helt supert at det finnes et sånt sted der en kan spørre om ting en lurer på når en prøver bli gravid. Det er jo ikke så lett å spørre venner og sånn siden det skal være hemmelig...hysj hysj :0)

Skrevet

Jeg søker medlemsskap her jeg:-) Prøver å henge meg på ihvertfall.

Skrevet

Trivdes godt fra første stund.. ble litt skeptisk noen min i dag..*smiler*

Men nå er vi glad igjen...

Dette er jo min hyggelige lille hemmelige verden!!!!!!!!!

Er hekta... i går skulle svigerfar være barnevakt, da måtte paranoide meg slette alle spor på pc som ligger her i sofaen.. trenger eg si at mannen min ristet på hodet??

Men det er jo hemmelig sant??

Skrevet

Jeg henger meg på her altså, selv om jeg ikke har vært her så lenge... yeeey ;-)

Skrevet

Meld meg på..... ;o)

Skrevet

Jeg trives kjempegodt :o)

Skrevet

Jeg syns det er litt viktig å tenke på at alle vi som bruker dette forumet er forskjellige, vi tror på forskjellige ting og har forskjellige meninger, men samtidig så er vi også et felles ønske; nemlig det å kunne få et barn. Så det var noen som skrev dette på en annen tråd.

Så spørs det hvorvidt det egentlig er verdt det å kritisere andre for det de skriver på disse sidene, med mindre det dreier seg om harselering og direkte mobbeinnlegg, a la slikt som man kan lese inne på Kranglesiden. Folk må få spørre om det de vil, og er det noe som man selv ikke tror på, feks denne "spåingen" som har foregått her, så hvorfor skal man pirke borti de som syns dette er morsomt? Det er jo bare å overse det, man sløser bort unødig energi på å irritere seg over det.

Syns vi skal prøve å støtte hverandre. :)

Skrevet

Jeg synes dette er et supert forum, jeg trives gosd her og synes det er trist at det er noen som føler at det ikke er noe koselig her, og at alt var bedre før.

Til slutt må jeg si meg enig i Anne-B her, dette er et forum for alle, hvorfor ikke bare overse det man ikke liker?! Alle kan ikke ha den samme meningen og folk spør om forskjellige ting.

Synes dere er en flott gjeng her inne jeg! :)

Skrevet

Hei,

jeg er ikke så veldig aktiv - leser mest hva dere andre skriver. Men når jeg stiller spørsmål, eller slenger meg på en tråd får jeg alltid hyggelig respons. Trives her jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...