Gå til innhold

Nevn 3 ting som har gjort deg glad i dag? :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*Alle dere jentene som har vært så søte og støttende disse gangene jeg har hatt SA. Er utrolig godt å ha så snille og gode mennesker å snakke med når ting går bra/ galt.

*det ser ut til at alt kommer ut, og at vi kan prøve igjen snart :)

*sambo ringte og ba meg kontakte lege for å finne ut av hvor kjapt vi kan prøve å bli mamma og pappa igjen ;)

1) At jeg er gift med verdens beste mann og at han gitt meg en skjønn liten gutt på 10 mnd

2) Tanken på at det er helg og at vi bare kose oss i 2 dager nå

3) Jeg har lagd en kjempe god sjokolade mousse til dessert i kveld

Annonse

ÅÅåååå, for en heeerrrrrlig tråd;)

1. Ble glad da jeg leste denne tråden

2. Vært ute en tur og gått i nyyydelig høstvær

3. Bikkjene mine - de gjør meg glad hver eeeeneste dag, uansett hvilket humør jeg er i.. de er så glade og hengivne

Slenger med en 4. også jeg. Kjæresten min;) .. han elsker meg uansett han;)

I dag har jeg hatt en såååå fin dag.

* Vært hos gynoklogen og fått bekrefta alt ser bra ut inni meg.

* Fikk 3 nydelige langstilkete roser av min kjære elskede.

* Hatt deilig sex i stad:=)

Og ikke minst så har det vært en bedre deg her inne i dag=)

1) At selv om Matilde begynner å bli en utfordring tålmodighetsmessig så er hun verdens blideste. Elsker å få klem av henne!

2) At gubben ryddet kjøkkenet da han kom hjem fra overtidsjobbing (jeg har hatt den fælt hormonelle + megatrøtte dagen i dag så jeg har bare vært grineferdig hele ettermiddagen).

3) At selv om jeg sitter med pc i fanget og knapt har smilt i dag, så kom han og kysset meg og syns at alt var helt greit, og så søt da han sa at "og jeg som hadde tenkt å slenge deg rundt i halmen i kveld.. men nå er vi jo skutt begge to så vi får ha det til gode". Totalt uromantisk å si, men det er litt godt å være på samme nivå av og til (blitt litt pliktsex i det siste mtp EL)...

Bra tiltak den tråden her - jeg har virkelig trengt å fokusere på det positive i dag!!!

Denne tråden!!!!! Kjempefin!!

At jeg elsker kjæresten min over alt på jord og at han elsker meg tilbake..!!!

At jeg begynner å bli frisk igjen (forkjøla) og skal teste i morgen!!!!

* Har en mann som er kjempeflink til å fortelle meg hvor høyt han elsker meg

*Høstferie!!!

* Reiste hjem fra svigers idag! Holder i massevis med ett lite søndagsbesøk, nå var vi der i to dager! Holdt på å bli sprø.... (av svigermor, svigerfar er grei han)

1) Mormor kom og passa på Amalie så jeg fikk sove et par timer etter å kun ha sovet 3 timer i natt...

2) Snakke med samboer på telefonen, og få fortalt AKKURAT hva han vil gjøre med meg når han kommer hjem på onsdag ;)

3)At Amalie begynner å bli frisk, ser ut som om hun er kvitt falsk kruppen allerede jo :)

Kunne holde på mye mer... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...