Gå til innhold

Nevn 3 ting som har gjort deg glad i dag? :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

når en veslevoksen jente på avd min gikk til sjefen min og lurte på om jeg kunne få litt mer hjelp, og at hun kunne hjelpe og skjære frukt og kle på de andre.. Søte litt barnet, som tror hun er såå mye større enn de andre

at det er tre dager til UL, og det er bare 3 dager til jeg snart er i gang med neste forsøk

kjæresten min gjør meg alltid glad :)

etter to timer med kjedelig forelesning, kom det en professor som dro oss med ut i sola i to timer!!

da ble jeg glad!:)

og så har jeg nettopp hatt en liten nettpause fordi jeg fikk litt sofasex...:) en får nyte å være to mens en kan.. hihi

Annonse

* Det var ikkje kø på vaskemaskinene på studenthuset idag (hurra! Trur det må vere første gong!)

* Fann ei kjempefin bukse på salg på H&M til 90 kr (!!)

* Åt supergod pizza på ein ny italiensk restaurant saman med mannen min, klarte å samkjøre shopping (eg) og pause på jobben (han) og restauranten var HEILT FANTASTISK! Kjekkaste servitørane, og dei snakka italiensk til oss (vi snakkar jo spansk saman) Hurra!

Måtte ta ekstra "vakt" på jobben i morgen, men det dreier seg om 2-3 timers tur ute i marka med 11 koselige ungdommer :)

Gleder meg :)

Fikk tatt en spinningtime, som var knallbra musikk på, og ble nesten ikke sliten engang (formen er bedre enn jeg var redd for )

Hurra :))

Har vært sammen med ungene i ettermiddag.

Deilig :)))

Ja, også har d jo vært SOL og fint være ute i dag, d er TOPPERS :)

Annonse

hmmm...

1. Sambo kom hjem og hadde kjøpt bukse til 250kr og ikke 1250kr som han pleier *stolt* :)

2. Småen har hatt besøk av to nabounger og de har lekt kjempefint på rommet..+ småen har vært englebarn i hele dag:)

3. no skal eg bli befruktet...iflg sambo...hehe

(Får håpe han har rett:)

1.Mannen lagde middag til med og ungene idag.

2.Bare 2 dager igjen til meg og jentene mine skal hjem til USA på ferie.

Gleder meg som en unge!!!

3.Jentene som jeg jobber sammen med er så koselige og gjør arbeidsdagen min mye bedre :)

1.Sønnen min på 3 år sa : "Mamma,du er gullet mitt du",å så susset han meg på kinnet:)

2.Min samboer kom¨å fortalte meg at han hadde planlagt en romlemantisk helg for oss to:)

3. Fri fra jobben i dag.

1. Traff ei venninne det er lenge siden jeg har truffet

2. Vaska stue,kjøkken og bad. Tente lys og slang meg ned på soffaen

3. Jeg og mannen lå i soffaen og så film. Han satte filmen på pause, smilte å sa: Det nermer seg vel eggløsning? =) Så ble det kos.

kl er 07.22 og allerede:

-fikk ha kjæresten min hos meg i natt og våknet opp i verdens beste armer

-sitter med dyne rundt meg i sofaen og har spist god frokost

-har en bra jobb å gå til med herlige kollegaer

ha en fin dag!

Dette ser ut til å bli en superduper fri-fredag !

Jeg er kjempeglad for:

*at jeg i dag som de fleste andre dager,har våknet opp i armene på den jeg elsker over alt på jord..

*At jeg har hele formiddagen på å stelle meg selv,og allerede har rukket og farge håret...

*At bunaden min passet...(selv om det var med et nødskrik) da jeg skal i bryllup i helga...

Ha en flott dag alle sammen!

Klem fra vilsågjerne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...