Gå til innhold

kvalmen tillbake.....

Heidi med to gutter + spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i min 15 uke nå, og jeg er kvalm igjenn,,,, hatt ett opphold på 3 uker og nå er den her.... har ikke vært veldig savnet akkuratt..... + at den lille vokser for fult inne i der.... har skikkelig mens muringer også! Det er som å være tilbake i starten! ( har vært hos lege på vanlig kontroll, og alt er bra med den lille) ( hørte hjerte lyden og greier)

Trodde dette var over jeg nå......

off, skikkelig suttre innlegg dette her! Skal komme gladere tilbake snart jeg....

Skrevet

huff...har d på samme måte. trodde jeg var på vei til å bli bra igjen, men i går kom kvalmen tilbake...

Skrevet

morsomt nick du har... har en vennine som blir kalt dt samme...hehe

Skrevet

artig:-) vi får krysse fingrene for at kvalmen gir seg snart, og et nytt og bedre liv starter...

Skrevet

helt enig.......lite liv her om dagen.....

Skrevet

jeg hadde det på samme måte, var kvalm fra uke 7 til 10-11, så gikk det over. Plutselig i uke 14 kastet jeg opp på morgenen tre dager på rad, det var så rart. Trodde den type plage var over i uke 11. Men kvalmen har heldigvis gått bort igjen nå, bare å krysse fingrene for at dette holder seg!

Skrevet

Er og snart 15 uker, har ikke vært kvalm før nå!! Fikk bra sjokk når jeg begynte å brekke meg før en uke sia:( Fysj så ekkelt...Trodde jeg ikke skulle merke noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...