Gå til innhold

Desember: Brudekjole

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

vet dette egentlig ikke hører hjemme her.. men jeg var å såg på brudekjoler idag..sukk, va så mye fint.

Men falt skikkelig for en..

Hadde dere giddet å gå inn på www.pronovias.com, velge engelsk versjon. gå inn på kolleksjon2007, dreams, og finne kjolen odean. Så komme med deres mening????

D hadde vert så fint. forloveren min va liksom enig m meg hele veien idag, så ble så grådig i tvil då..

må være anonym nå i tilfelle mannen skulle finne på å rote seg inn på disse sidene:)

På forhånd tusen takk alle snille desmber mammaer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6571160-desember-brudekjole/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, her var det maaaange nydelige kjoler.

Du har eksklusiv smak :o)

Jeg fant kjolen du nevnte til slutt ( tror jeg, fant en som hete odeon ) og den var utrolig vakker.

Enkel og veldig pen oventil og spennende med litt "krepp" eller hva jeg nå skal kalle det nede i splitten. Er det øynene mine som ser skakt eller er den litt rosa aktig?

Uansett farge så er den nyyyydelig synes jeg. Trenger ikke skamme seg for å gifte seg i den :o)

Nå skal det sies at jeg er komplett amatør når det kommer til brudekjoler da. Er faktisk første gang jeg ser i b

odeon va d ja:) den eg prøvde var ikke samme farge som på nettet.. "min" va krem/gull...kjempe fin syns eg!kjolen var krem og alle detaljene var i gull. utrolig stilig m den tullkanten fremme. litt langt slep, men ikke altfor langt heller.sukk...likte den sååå godt..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...