Gå til innhold

med inspirasjon fra Ung&Gravid; superpositivetråden!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan jeg ta flere i slengen?

kirsty - utrolig kunnskapsrik og skikkelig pådriver her inne; tusen takk for alle tips og lenker!

*juhujenta* - kronisk blid :o)

VinterSol - god ide!

og alle, alle de andre som spør og graver og svarer masse og gjør dette til et trivelig sted å være.

Annonse

Jeg må nesten gi en god klem til alle jeg.

Har fått så mye positiv støtte og hjelp fra så utrolig mange.

Vil ikke dra ut ett bestemt navn nå for å skryte :)

MEN SENDER EN KJEMPEKLEM TIL ABSOLUTT ALLE HER INNE!

*jeg er visst i et skikkelig klemmehumør i dag*

Tusen mega hjertelig takk til alle som har støttet meg og ¨fått meg til å smile etter nok en SA i går.

kom innom en tur, midt i helgefylla :-p

måtte bare dytte denne opp igjen, i og med at det er et av de bedre tiltakene her inne den siste uka.

håper dere fortsatt har det bra alle sammen :)

Blødningene mine begynner å roe seg litt ned nå. har et håp om at det blir sex mot slutten av uka.

*må jo vente til alt er over*

men vi planlegger som bare det ;)

satt nettopp å snakket om at vi kanskje burde kjøpe oss større leilighet. selv om det ikke er noe barn til å fylle det ekstra reommet ennå.

er så godt at sambo er helt klar for dette nuh.

er så godt at han er 100% og skikkelig gira, ingen vei tilbake liksom ;)

gliiiise.

sorry hvis det er skrivefeil.

blitt litt mye vhin i kveld. he he.

fortsatt flott helg alle sammen ;)

Tunga rett i munnen nå ;o)

Jeg vil først og fremst si ALLE flotte damer/jenter her inne! Dere gjør dette forumet til en super plass å være :o) Jeg stortrives her!

De jentene som uheldigvis er her inne ennå, de som jeg skulle så gjerne sett inne 1.trimester:

kirsty - Du en så utrolig kunnskapsrik og har et flott humør! Du slutter aldri å overraske!

maja-mor - Du er så superklok :o) Alltid noe fornuftig å si!

dollypopp - En flott person som man kan støtte seg til!

¤Si¤Ca¤Da¤ - Vi følger hverandre i opp- og nedturer :o) Godt å ha litt støtte! Du gir meg trøstende ord når jeg trenger det.

Mido - Alltid i så godt humør her inne!

Lengter - Synes du også er koselig :o)

Alba32 - Vi har jo fulgt hverandre en stund, vi er vel litt likesinnende! Sånne er gode å ha :o)

Geddy - En positiv og flott jente!

Sussa_85 - Fordi du er den du er!

¤juhujenta¤ - Du vil det beste for alle! Vi trenger deg her inne!

*Babycakes* - Du er så sprudlende! Go'jente du!

Pike & Nikko - Begge er prøvere på barn nummer 2! Og har barn på samme alder. En god støttespiller i prøvingen!

Annapanda - Du virker som en positiv jente.

Mas@nder - Har akkurat blitt litt kjent vi også, virker også som en positiv jente!

Så har du de jeg savner da, de som har tuslete videre inn til 1.trimester, 2.trimester osv:

-Liz- - Du er i 2.tri du allerede....vi fant hverandre litt, godt å ha deg på msn, slik at vi kan følge hverandre! Du er god til å oppmuntre.

Aurora - Du var så gooood å ha her inne! Alltid noe støttende å si!

Lurv - Du har alltid noe godt å si!

M@mi - Du en sånn fornuftig jente!

Regnbuemor - Du er også en veldig fornuftig jente :o)

Alva - Alltid god du! En real jente er du!

tosofo - En positiv og glad jente!

Lone34 - Vi fant også tonen her inne, du er så støttende og god.

Vetlis - Du er min sjelevenn ;o) Er så glad vi kom i snakk, selv om det bare var om wild yams ..hihi! Gleder meg til å treffe deg in real! Suss! Du er så flink til å få meg opp når jeg har nedturer ;o)

Er det noen som føler seg glemt så får de gi meg en realt spark bak! Vil absolutt ikke glemme noen!

Puuuh....er så mye mer jeg kunne sagt om dere flott jenter/damer her inne ;o)

Dytter denne fine tråden jeg.

Er superpositiv til alle som vil hverandre vel her inne:) Glad jeg kan stille alle mine rare spørsmål her, og de blir faktisk besvart! takk til alle for det! Setter så pris på å kunne dele alle mine (innbildte?) symptomer med dere, og faktisk bli støttet og oppmuntret til å tro at symptomene er reelle. Det er foreløpig bare gøy og spennende men samtidig litt frustrerende å være prøver!! Sender en klem til alle som har forsøkt lenge og som allikevel har forståelse for andres naive utålmodighet:)

Sitter her dag etter dag og nyter å snakke med dere folkens:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...