Gå til innhold

da legger vi ikke ut flere innlegg om hvor grusomt vi har det.....:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med deg dollypopp! mye koseligere her på BliGravid-forumet uten krangling og heftige diskusjoner om åssen vi skal være her inne...

Bedre hvis vi kan diskutere om det dette forumet gjelder; nemlig å prøve å bli gravide.

Det er nettopp det jeg gjør, er innom hver dag og leser men svarer bare på det som jeg er interessert i. Krangletrådene bryr jeg meg ikke om.

Aah, det hoertes helt fantastik ut!!

Er nesten blitt en konkurranse om hvem som har det verst, jo.

Har det helt topp, jeg.

Mann som elsker meg for den jeg er og muligens baerer jeg hans barn i min mage!!

Kan livet bli bedre?????

Jaja, ta bort kvalmen, de oemme brystene, smerte i korsryggen og den evinnelige tanken "ER jeg gravid NA???"

Eg er så utruleg einig! Dersom folk framleis vil diskutere dette opp og i mente kan dei få lage sin eigen "deppa over bim"-tråd. Trur dei fleste har fått sagt det dei vil, og no må vi berre sjå framover, og ta til etterretning det som har blitt sagt!

Hurra for eit "nytt" og koseleg bligravid-forum der alle kjenner seg heime!! Jippii!

MEN:

sjølvsagt må alle få lov til å seie det dei meiner altså!!

Det er berre det at det kanskje er litt *nok* klaging no, det blir jo ikkje betre av at alle klagar - ein må jo berre ta seg i skinnet og jobbe for å lage eit betre forum!

hurra hurra hurra!! (Føler at "hurra" har blitt mitt nye bim-ord..)

Eg har også ein fantastisk mann som elskar meg høgare enn alt, og er superpostiv for tida sjølv om eg har massevis av greier og stressande oppgåver som må gjerast.

Sprer litt happystøv eg ***************************************************************************************************************************************************************************************

Annonse

Jeg er med å dytter opp denne tråden jeg!

Har inntrykk av at det er mote nå å kritisere både BG-forumet og dem som stikker seg fram. Det blir for dumt!

Heia kardemomme-by loven! (som også noen andre her inne prøvde å hinte om) Hvis vi klarer å følge den vil folk slippe å føle seg uvelkomne :)

BG er jo et supert sted for oss som prøver!!!

ja, tenk på hvor bra vi egentlig har det !

vi bor i et land uten krig og vi har mat nok , ikke sant ?

jeg har en sambo som elsker meg og en datter på 5 år som sier hver kveld at hun elsker meg ; )

ha en flott helg alle sammen !

kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...