Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Har influensa og er så veldig tett i nesa. Kan jeg ta nesedråper? Prøvd saltvann uten hell...
en liten i magen Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tok nesespray, men tok bare en til to ganger i løpet av dagen og bare over noen få dager. God bedring: )
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Du bør unngå det i 1.trimester. Prøv med mer saltvann, neseskylling og ligg med hode høyt. Vet det er slitsomt, lider av kronsik tetthet i nesen selv (skal opereres) og bruker nesespray til vanlig, men har fått streng beskjed om å ikke bruke noen form for nesespray i 1.trimester. God bedring da!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Det går fint å bruke nesespray hvis man ikke bruker for mye eller for lenge i svangerskapet, fint å bruke til natten feks for å få sove. Det har også kommet en ny saltvannsspray med mer salt og den skal va mer effektiv! ',o)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 hei...jeg fikk besjked om å IKKE ta nesespray,der det ikke var noe for gravide..jeg måtte bare ta saltvannsoppløsende...gjør det du...eller så må du leve med det..god bering
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har brukt nesespray for barn i snart 3 måneder nå. Slimhinnene mine hovner opp når jeg går gravid. Snakket med legen min, og han sa at det var bedre at jeg tok det å følte meg i form enn at jeg ikke fikk puste å fikk "anfall" det er mye værre for babyen. Saltvann funker ikke på meg, i allefall ikke spray. Men du kan kjøpe ett slikt nesehorn på apoteket, med det så skyller du nesen med saltvann, ganske ekkelt når du gjør det, men det funker
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har vært veldig tett i en ukes tid. Saltvann har ikke hjulpet. Har brukt nesespray for å få sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå