Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Så at du hadde vært på ultralyd i går, og vi er ca akkurat like langt på vei, jeg er 18+1 i dag. Så, jeg bare lurte på hvor stor lille babyen din var? Er så nysgjerrig på str til min lille
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Heisann.. Nå er jeg på jobben, og har ikke papirene mine med her.. Men jeg kan svare deg når jeg kommer hjem i kveld, eller i morgen formiddag hvis jeg glemmer det i kveld.. klem. 18+2
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Ikke noe problem! Kjempe fint hvis du vil dele det med meg
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Bare koselig det,, jeg skal dele med deg så snart jeg får tak på papirene mine :0)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Husker ikke hva alt står for. Men her er målene i alle fall BPD 40 MAD ikke skrevet noe på Femur 25 HO 150 Jeg tror det er hodeomkrets, lårbeinet og mageomkrets..
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2006 Takk så mye! FIkk du vite hvor lang og tung h*n var, eller er ikke det vanlig på ul? Skal på mandag selv, men synes det virker som en evighet til....
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, vekt og sånt er nok ikke vanlig å få vite på UL,, jeg fikk ikke vite det hverken med forrige barn eller denne gangen.. Ja, når man venter på noe gøy går tiden tregt.... Du må finne på noe kjekt i helgen da,, sånn at tiden går fortere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå