Gå til innhold

Kjære jenter....Nå tar jeg en pause her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare logge av for en stund nå. Jeg har storkosa meg med dere alle sammen skal dere vite. Men nå ble det litt for mye og er litt lei meg. Klart jeg tåler kritikk, men det er måten som blir skrevet på. Man trenger ikke refse over en ting her uansett om man er uenige. Værste jeg vet er krangling og at det blir ukoslig.

Ja det ble sikkert for mye "spåing", men det var mange som har spurt og jeg ville jo bare være hyggelig å svare. Men nå stopper vi den juhuuu tråden slik at vi slipper mer styr med det i hvertfall.

Så vær så snill å ta godt vare på dere selv nå og håper alt det beste for alle sammen. Håper det kan bli et bedre forum her inne igjen slik at det blir trivligere. Kommer til å tenke masse på dere.

Stor klem til alle fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om det var meg du sikta til ang refsing., Men jeg mente ikke å refse DEG. Var ikke personlig ment.

Jeg har skrevet ett svar til, helt nederst i den siste tråden du skrev, der du føler at du ble refsa. Håper du kan lese den.

Vil ikke at du skal forlate bim da, du har spredd og sprer mye glede her. Men jeg reagerte på det innlegget, og måtte svare..

Håper du kan forstå det også.

Skrevet

Så synd, dette er ikke din feil, juhu!!! Ikke la deg bli jagget vekk herfra!!! Synes du har kun vært hyggelig og snill her inne. :) Kommer til å savne deg!!!!

Skrevet

Vil bare at du skal vita at jeg synes du ikke ha gjort noe annet enn å spre glede her inne juhujenta=)

Skrevet

Vel husk på at det er mange som har støtta deg og!!!

Velkommen tilbake!!! Vi vil savne deg!

Skrevet

Lykke til videre da juhu ;) håper du titter innom en gang....Kommer til å savne innleggene dine....

klem

Skrevet

Ja jeg forstår det gøril. Klart du skal komme med din egen mening. Men nå har det generelt vært en veldig dårlig stemning og for oss nye her. Jeg skjønner at dere som har prøvd lenge strever mye med det. Selv om jeg er inn i min 2 pp nå, så vet jeg det kan ta tid med meg også før jeg blir gravid.

Skrevet

Hei juhujenta,

Haaper du er innom og leser dette foer du logger av og tar en pause.

Jeg kunne godt tenkt meg og holde kontakten med deg.

Har du msn eller yahoo?

Hvis jeg faar nick'et ditt, kan jeg legge deg til, hvis du vil.

Kommer til aa savne deg MASSE.

Det kommer ikke til aa bli det samme her uten dine oppmuntrende ord.

Stor klem

Skrevet

Jeg ønsker ikke at du skal forsvinner herfra.......

Skrevet

dersom du fremdeles er her inne juhujenta;

ikke gå!

Du er en gledesspreder og en solstråle, og jeg syns det er synd om du lar deg knekke sånn. Husk at det er mange som har testet negativt de siste dagene, og en blir litt hormonell og nærtagende i sånne perioder..

Dersom du forsvinner, kommer jeg til å savne dine initiativ til å lage koselige og morsomme rekker, og dine alltid like positive og støttende svar!

Så mange koselige rekker som du har startet bare siste uken!

Jeg håper du snart syns det er koselig her inne igjen!

varm klem fra meg

Skrevet

Juhupia mi!

Det kan du ikke mene?! At du skal slutte å være her inne fordi andre ikke er enige i alt som står her.

Det finnes ingen regler om hva som skal stå her, såvidt jeg vet. -Bare man er trivelige og ikke lager kvalm.

Jeg er sååå for Kardemommeloven:

Du skal ikke plage andre du skal være grei og snill

og forøvrig kan du gjøre hva du vil. :0)

Jeg skjønner ikke hvorfor du skulle gå herfra, er det noen som er fargeklatt og gjør dagene lysere her - så er det vel du! :0)

Ikke bry deg om slemmingene. Det er snille jenter det ordner seg for.

Klem

Skrevet

Jeg mente ikke å slette meg herfra jenter, jeg mente at jeg trenger bare en liten pause nå. Og når ting roer seg litt mer ned så kommer jeg nok inn igjen. Ble bare veldig dårlig stemning her inne nå.

Ja jeg er veldig følsom jente.....

Jeg kommer snart inn igjen.

Takk for mange fine ord fra dere alle sammen. Dere er fantastiske.

Skrevet

Forstår deg faktisk, men jeg synes det er trist at du vil forlate oss for en stund.

Var inne for å se på mest aktive brukere, siden dette var et tema i kritikken av deg. Riktig nok troner du der, men den kritikken kom fra, ligger rimelig høyt selv. At du ligger høyt handler jo veldig mye om at du har hjulpet oss ifht til spådom.

Lykke til med babyprosjektet.

klem

Skrevet

Har savnet å snakke med deg de siste dagene. Har vært opptatt på jobb og med oppussing..:0)

Får sjokk når jeg leser at du skal vekk herfra! Skjønner godt at du blir såret. Jeg er nok ganske nærtagende selv. Men håper du vet at de fleste her inne setter stoooooor pris på deg.

Håper du ikke holder vekk i hele kvelda da :0)

Stooor klem fra

Skrevet

Vet du juhujenta, jeg synes ting sporer litt av her inne. Vi er dessverre en gjeng med super-hormonelle kvinnfolk. Og nå er det visst mote å være kritisk til BliGravid-forumet. Selv er jeg ikke så BIM-avhengig om dagen, men det handler om at jeg har vært her inne ei god stund og spurt og fått svar på det meste, altså skyldes det meg selv og ikke dere andre her inne!!!

Vi trenger noen 'profiler' her inne, synes du er ei veldig positiv jente også er du flink til å svare på alskens spørsmål. Bare så det er nevnt så er det ikke første gang 'spådamene' her inne har blitt bombardert med spørsmål/tråder, og hver gang tvinges det jo inn på en samle-tråd. Ikke din feil da!!!!

Også har nok fjerninga av anonym-knappen gjort at alle innleggene som en del av oss ignorerte før, nå liksom må kikkes på uansett overskrift. Tror egentlig ikke det er f.eks flere EL-spørsmål nå enn før, bare at det står et nick bak...

Stå på Juhu-jenta, ta til deg støtten du får og stå på!

Skrevet

Vet du.. nå har noen fått det akkurat som de ville. Synes det er sprøtt at så mange ikke ser det.

Det er snakk om missunnelse- fra ende til annen. Barnslig og latterlig.

Jeg synes det er trist at du forsvinner. Jeg er ingen stor leser eller skribent her, men liker å stikke innom. Jeg har ikke sett annet enn veldig positive tråder fra deg. Lykke til!! Håper du kommer snart tilbake.

Skrevet

Vet du hva juhujenta, det får du ikke lov til!!!! Du må pent være her sammen med oss.....du skal ikke høre på de som tror de vet bedre. Du har all rett til å være her like mye som de andre. Vi må alle akseptere at vi er ulike, hvordan ville siden egentlig sett ut hvis alle var like? *grøss*

Jeg synes det var flott at den spåingen fikk sin egen tråd, men synes ikke at den skal bli borte heller! Den gir oss litt håp i all prøvingen :o) Og det er jo det denne siden dreier seg om, å holde hverandre opp, støtte, trøste og informere hverandre.

Jeg vet at du er en sånn person som vil det beste med alle her inne, du er et veldig godt menneske juhujenta ;o) Ikke la noen andre tro noe annet vennen! Så derfor vil jeg at du blir her! Vil du det?

Skrevet

helt enig med emblamamma... de som sier imot er en........!!!

nemlig!!

hihi

juuuuuuuujuuuuuuuuujenta.... bli hos oss!!!

har jo blitt så glad i deg på en rar måte...........nussnuss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...