Gå til innhold

Erfaringer fra Porsgrunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen med erfarigner fra Porsgrunn? Bra/dårlig? Dere som har fått klaff på Porsgrunn med IVF ol, tenker dere å føde der også, eller venter dere andre fødesteder og evt hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har vært i Porsgrunn og er veldig fornøyde med det. Små forhold og hyggelige og flinke folk. Jeg har akkurat testet positivt i dag - fikk satt inn ett IVF og ett Icsi egg for 14 dager siden. Hurra! Så da må man vel si seg fornøyd. Og det er vårt første forsøk!)

Tror vel jeg skal føde i Drammen, der jeg bor, har ikke hørt noe annet.

Skrevet

Så bra, gratulerer!

Når jeg tenkte på fødested, så tenkte jeg litt mer på de som bodde i nærheten, som kanskje kunne velge mellom Porsgrunn og Tønsberg. Og om det da ville bli natulig å velge feks Porsgrunn pga at de er kjent der........Men nå kom jeg jo på at føde avd ligger i Skien :)

Hva kommer det av at dere valgt Prsgrunn i stedet for Riksen? Ventetiden?

Skrevet

Min manns lege (som gjorde alle tester nedentil på han) sendte oss til Porsgrunn fordi det er flere tilfeller som lykkes der enn andre steder på Østlandet visstnok.

Skrevet

Har hørt veldig mye bra om Porsgrunn , derfor valgte vi det . pluss at ventetiden var kortest der...

Skrevet

Hei :)

Jeg hører også til i Porsgrunn,er velig fornøyd med det. Flinke og hyggelig folk der.Har også hørt at de er best på østlandet, noen reiser langt for og komme dit. Er igang med mitt andre forsøk nå.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...