Gå til innhold

JEG TROR IKKE MINE EGNE ØYNER !!

Anbefalte innlegg

Jeg kommer til å melde meg ut av dette forumet, for folk tar jo helt av her inne. Folk kan jo ikke si noen ting lengre før man sårer noen.

Hva med å ikke hele tiden være så nærtagende, og tenke det aller verste. Jeg tror ikke det helt ærlig er mange brukere her inne som mener å såre folk. Ok, når anonym knappen fantes var det en del spydigheter og usaklighet, men det er vell ikke verdens undergang. Man må prøve å i henge seg opp i all verdens ting.

Jeg skulle ønske dette var et trivelig forum, der alle kun få si det de ville - Selvfølgelig skal man tenke seg om, men det synes jeg de aller aller fleste her inne gjør.

Det er fryktelig trist at det blir så dårlig stemning her inne, for vi har jo egentlig mye til felles: Vi har alle et sterkt ønske om å bli gravide.

Muligens er det rett å slett umulig å få et godt forum når vi bare er jenter, men jeg gir oss merr kredit enn det - VI KAN VISS VI VIL!!

Hvis man tar innlegget til juhujenta, hun prøvde jo bare å komme med et vennlig tips. Jeg syns hun ordla seg fint. Ja jeg skjønner at flere føler at dette utspillet sårer dem, men jeg vet at juhujenta aldeles ikke mente å såre noen. Ikke les mer i innlegget enn det som står!!!

Jeg er enig med juhujenta for NOEN kan kanskje stress være usunt for kroppen, ikke bare når det komme til babylaging men til andre ting og. Juhujenta sa aldri at dette gjeller 90 % av oss kvinner, for alt jeg vet gjelder det muligens bare 5 % av oss jenter som ønsker å få barn. Men det var jo for guds skyld bare et vennlig tips til de som følte at de kunne trenge et slikt tips. ABSOLUTT INGEN har noen grunn til å føle seg støtt av dette innlegget hennes, fordi hun sier jo overhodet ikke at dette gjelder alle, eller dere som desverre sliter og har slitt lenge med å bli gravide. Det er ingen mening hun fremlegger i innlegget sitt, men et tips.

Trenger det virkelig bli så mye diskusjon her inn for alt mulig rart, som overhodet ikke trenger å være et problem???

Jeg blir bare fryktelig trist jeg når jeg vet at det er mennesker på dette forumet som er i stor sorg i dag. Men hva gjør vi? Kjefter og krangler med hverandre. Vi burde skape god stemning og bakke opp hverandre. Selvfølgelig skal folk få være uenige, men det er en ting å være uenig og en helt annen å skap dritt stemning!!

Jeg har valgt å skrive dette innlegget fordi jeg har ingenting å miste, jeg orker bare ikke bruke krefter på dette forumet mer. Jeg mener overhodet IKKE å såre noen som helst med dette innlegget mitt, men slik som vi har holdt det gående disse dagene vet jeg at noen vil bli sure uansett.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6570557-jeg-tror-ikke-mine-egne-%C3%B8yner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

... vet ikke helt hva jeg skal si...

Sorry, men jeg syns det er barnslig å skrive at du forlater dette forumet. Man må vel få skrive det man føler og om man reagerer på noe som blir skrevet...?

Men det er greit.

Lykke til videre! ;o)

Hvis du leser hva jeg skriver Lilletrollet80 så sier jo nettopp det at alle skal få komme med sin mening. Men jeg forstår ikke helt hvorfor det må bli krangel og sjau utav det?!

Slik jeg ser det så prøver svært få her inne å såre eller bælere andre mennesker. Man får ta alt med en klype salt, å så tar man til seg de tipsene og rådene man ønsker.....

Barnslig eller ikke ?!

Bra skrevet Håpefull_81

Du fikk frem mye av det jeg tenker på. Man blir trist av slikt, uansett hvilken "side" man er på... og det ender som oftest med at alle føler seg såret av noe, eller angrer fælt på noe..

Ja, hormonene er i sving ja... Nesten så jeg må smile litt også.. :/

Helt enig håpefull!

Vil bare legge til at jeg synes og det blir feil å irritere seg over at nye bruker stiller de samme spørsmålene som har vært stilt mange ganger før. Ingen spørsmål er dumme spørsmål har jeg lært. Og det vil jo ta ganske lang tid for en ny bruker hvis en må lese igjennom alle innleggene før en kan stille et spørsmål. Og det er lov å være lei seg hver gang man får mens, enten det er i 1 pp eller i 10 pp!! Er det et sted man burde få lov å tømme sin frustrasjon i forhold til det så er det her. Veldig mange av oss har jo ikke så mange å snakke om dette med. Jeg var selv ny bruker i september, men det betyr ikke at jeg ikke har prøvd en stund. Så er jo en del som kanskje kommer hit først etter at man har forsøkt en stund.

Enig med deg, Håpefull!!!! Akkurat logget meg inn.... Skjønner ikke problemet!!!! Så mye krangling om at "det var bedre før" . Ok, greit, Det var kanskje det, aner ikke!!! Men WHO CARES????? Det er (var) iallfall veldig koselig her, helt ting alle disse neg. innlegg ble lagt ut. Synes det er veldig synd :(

vi kommer ikke til å bli enige, aldri. Ikke vits å diskutere dette mer. Kan vi ikke la denne tråden ligge død, og komme oss videre?

Dess mer vi krangler her, dess dårligere stemning blir det jo.

Ingen vits å diskutere dette da, vi blir jo ikke enige. La oss være enige om det??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...