Jeanette26 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei Jeg lurer på om noen kan svare meg på ett spørsmål som jeg lurer litt på...jeg satt inn 1 egg på mandag (første forsøk),har kjent en slags murring hverdag frem til nå i ettermiddag...nå kjenner jeg liksom ingenting lenger...er det et tegn på at egget ikke har festet seg...har øm bryster og ikke fått noen blødning...Noen som vet???????
finetine Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Murringene går frem og tilbake tror jeg. Det er like normalt å ha symptomer som ikke å ha det står det i svangerskapsboken, og har ikke noe å si for om man lykkes eller ikke:o). Dessuten er du jo veldig tidlig ennå, egget har sannsynligvis ikke rukket å feste seg engang........ Jeg er en uke før deg i løypa, vet ikke utfallet ennå men mine murringer har vært der litt og så avtatt og så kommet tilbake. Dette går nok bra skal du se! Lykke til videre:o) Klem
Jeanette26 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Takk skal du ha for svaret ditt finetine.... Ønsker deg masse lykke til...Er du på forsøk nr 1 eller??? Jeg håper så inderlig at det er vår tur nå... Stoor klem til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå