Gå til innhold

en klem til juhujenta!

Anbefalte innlegg

ville bare gi deg en klem, jeg.du er så positiv og god, og jeg tror virkelig det er mange som blir glade for dine oppmuntrende svar. jeg ser at du fikk litt pes i dag for innlegg om en jordmor. folk kan jo godt være uenige, men synes det ble litt mye.

du er så utrolig omtenksom, juhu, og jeg ville bare fortelle deg at mange setter stor pris på deg her.

varm klem fra meg;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6570396-en-klem-til-juhujenta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, kjære Cille vil. Tusen tusen takk. Det varmet. Ja jeg vil jo bare alle alt godt. Både de som har prøvd lenge og ikke lenge.

Klart alle skal få lov til å si sine egene meninger og man er ikke alltid enig. MEN, det er måten å si det på liksom. Jeg følte jeg ble skikkelig refsa. Og da blir jeg virkelig lei meg.

Varm klem til deg også og takker for gode ord til ei herlig jente=)

takk for herlige ord tilbake, juhujenta! det er ikke alltid det vi skriver får sin tilsiktede virkning. jeg skrev et nyttårsønske her i fjor, til ei ung jente som hadde strevd lenge med å bli gravid, og som var deppa. innlegget ble godt mottat her, og fikk masse respons. men dum som jeg, totalt ubetenksom, la jeg det inn på slitere også. ble rimelig krasse tilbakemeldinger der da! det var helt forferdelig, jeg ønsket jo ikke at noen skulle irritere seg... uff!

og viola27, takk for at du skriver under! jeg ble helt på gråten, jeg! (er nok gravid, ja...)

Skriver under jeg også! Takk for spennende innspill og positive svar.

I en tid med mange hormoner, håp og fortvilelse, oppturer og nedturer trenger et raust forum der alle er velkomne med sine innlegg.

Ønsker dere alle sammen lykke til og håper at vi snart møtes på 1.trimester!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...