Rikken Skrevet 5. oktober 2006 #1 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det vanlig å vente så lenge, eller er det bare meg...? Jeg fikk jenta mi i slutten av juli. Noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #2 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg fødte i midten av juli, og fikk tilbake mensen for en og en halv uke siden. Trodde det skulle gå lengre, ettersom jeg fullammer. Jeg tror det er veldig individuelt ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 5. oktober 2006 #3 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mensen kan visst være borte til man er ferdig med å fullamme... Fikk gutten min i midten av juli, og jeg har ikke sett noe til mensen enda... Heldigvis! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Del Skrevet 5. oktober 2006 Fikk snuppa 28juli, enda ikke sett noe til den. Jeg håper den kommer jeg da, sist gikk jeg masse ned i vekt når den kom, så venter i spenning nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storebror og lillesøster Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg fikk jenta mi 3.juni.Fullammer, og ikke fått mensen enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bejb25 Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 fødte 21juli. og fikk mensen tilbake for litt over to uker siden. og det var ikke moro. så du burde håpe du slipper få den på en stund enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikken Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 6. oktober 2006 Åja... da kan jeg slappe av og nyte tiden... jeg er ikke gravid igjen med andre ord!! Puh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 7. oktober 2006 #8 Del Skrevet 7. oktober 2006 Den kom idag... På dagen 12 uker etter fødsel.. Og 1 år siden sist... blæææææ.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 7. oktober 2006 #9 Del Skrevet 7. oktober 2006 Snuppa kom 23 juli, ikke noe mensen her heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 15. oktober 2006 #10 Del Skrevet 15. oktober 2006 alt for fort! fikk den tilbake etter 8 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå