Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Del Skrevet 5. oktober 2006 Preben? Og Stina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #2 Del Skrevet 5. oktober 2006 Preben,- fineste guttenavnet av alle det!!!!!!!!! Helt supert valg!!!!! Stina, ok navn det også, men ikke helt topp i mine ører! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolle Sprett Skrevet 5. oktober 2006 #3 Del Skrevet 5. oktober 2006 Stina er kjempe fint! Preben er jeg litt mer skeptisk til. Er jo ganske forbundet med prototypen på snobb... Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Del Skrevet 5. oktober 2006 Preben - Skikkelig super harry navn.. Stina - ok navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 5. oktober 2006 #5 Del Skrevet 5. oktober 2006 Stina er kjempesøtt preben er også søtt, men der er som hun litt over her skriver: litt sånn snobbete?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 Preben er en parodi på en "Hæi hæi, kjekk og græi" Stina er ok. Ikke min smak, men helt normalt og fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 6. oktober 2006 #7 Del Skrevet 6. oktober 2006 Liker Preben veldig godt, men kjenner en skikkelig bitch som heter Stina - så nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #8 Del Skrevet 6. oktober 2006 Preben er muligens et snobbenavn på sør-og østlandet, men ikke ellers! Nyyydelig navn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #9 Del Skrevet 6. oktober 2006 Man skal ikke tenke så mye på hva andre mener. Liker dere navnet selv, så velg det. Det blir feil å velge navn pga hva andre sier. Å velge navn er faktisk noe kun dere to bør bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå