Gå til innhold

Hjelp! Jeg har blødd nå mer eller mindre i 2 uker.. Hva er dette?

Anbefalte innlegg

_Vi har som dere ser av nicket mitt prøvd på nr 2 ganske lenge og nå er jeg "på slanker'n". Har nok ikke klart å gå ned så mange kg dessverre. De siste månedene har jeg hatt mensen i 5 dager i strekk og så har det gått ca 30 dager før neste mens.

Jeg fikk mensen torsdag for 2 uker siden (da var det nøyaktig 4 uker siden forrige gang). I begynnelsen var blødningene - som normalt. Etter på det har blødningene vært minimale, men såpass at jeg må ha bind. Det har max vært 1 døgn uten blødninger - og overraskelsen var stor når det begynte på igjen. Nå blør jeg en del igjen - akkurat som jeg har mens nr 2 i løpet av 1 måned.

Hva skjer? Noen som kan gi meg en forklaring... Det skal også sies at vi siste måned ikke har hatt samleie, noe vi har hatt med ujevn intensitet tidligere måneder. Har også hatt en del vondt i magen (skikkelig vondt har det da vært i 5-10 minutter).

Så hva er dette? Må jeg til legen?

Jeg har aldri opplevd dette tidligere.

Takknemlig for svar og gjerne et svar så raskt som mulig!

Fortsetter under...

Tror jeg ville tatt meg en tur til legen!

Har ikke noe svar på hva dette kan komme av, har større tro på at en lege kan gi deg bedre svar enn det jeg kan!!

Vet selv hvordan det er å gå med lange mensblødninger, men det var pga høyt stoffskifte og da var det meste av kroppen i ubalanse!!

Ja, jeg får nok gjøre det på mandag, hvis det da fortsatt blør. I dag blør det iallefall.Begynner å bli litt bekymra.

Noen andre som har peiling på hva dette kan være??

Ikke for å være ekkel, men du kan ha hatt en SA.

livmoren slutter ikke å blø fr hele fosteret er ute.

Da kan det hende at du har litt rester igjen.

Få deg en time hos legen :)

om ikke anet så beroliger det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...