fikk prins 11.01.07 Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Noen steder man kan anbefale å handle mammaklær på...trenger pentøy...skal i selskap og vil gjerne føle meg litt sexy og fin jeg da...noen forslag???Hennes og mauritz er litt avlegs...dårlig utvalg...
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg så at de hadde pentøy på Svangerskapet på Majorstua, hvis du bor i Oslo. Fikk ikke sett så nøye på det, så jeg vet ikke hvor sexy det er
fikk prins 11.01.07 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 takker...bor i Oslo så da er sjangsene for at jeg tar en titt ganske stor da..det må ikke være supersexy..bare pent og stilig....vil føle meg fin igjen...er så lite fint å finne om dagen syntes jeg...thanks
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Skjønner tankegangen Er du langt på vei eller? Jeg har vært og skal i del selskaper før babyen kommer, og jeg har kjøpt meg en "vanlig" kjole i stretch, bommulsstoff som er veldig tøyelig, og den satser jeg på å bruke fremover. Den kjøpte jeg på companys i bogstadveien.
Regnbuens barn™ . Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Svangerskapet 9måner på sandvika storsenter(ja det skrives slik) Den Kule mage i markveien =)
rødhette* Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Mamalicious (oversikt over hvilke butikker som selger disse klærne finnes på www.mamalicious.com)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Har du sett den annonsen på høyre side her? www.ellababy.no Der er det jo den dødsstilige kjolen. Sexy er den også ;-) Kanskje den hadde vært noe??? Er helt enig med deg. har fortsatt lyst til å se tøff ut selv om man er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå