Gå til innhold

mammaklær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen steder man kan anbefale å handle mammaklær på...trenger pentøy...skal i selskap og vil gjerne føle meg litt sexy og fin jeg da...noen forslag???Hennes og mauritz er litt avlegs...dårlig utvalg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så at de hadde pentøy på Svangerskapet på Majorstua, hvis du bor i Oslo. Fikk ikke sett så nøye på det, så jeg vet ikke hvor sexy det er :)

Skrevet

takker...bor i Oslo så da er sjangsene for at jeg tar en titt ganske stor da..det må ikke være supersexy..bare pent og stilig....vil føle meg fin igjen...er så lite fint å finne om dagen syntes jeg...thanks

Skrevet

Skjønner tankegangen :) Er du langt på vei eller? Jeg har vært og skal i del selskaper før babyen kommer, og jeg har kjøpt meg en "vanlig" kjole i stretch, bommulsstoff som er veldig tøyelig, og den satser jeg på å bruke fremover.

Den kjøpte jeg på companys i bogstadveien.

Skrevet

Svangerskapet

9måner på sandvika storsenter(ja det skrives slik)

Den Kule mage i markveien

=)

Skrevet

Mamalicious (oversikt over hvilke butikker som selger disse klærne finnes på www.mamalicious.com)

Skrevet

Har du sett den annonsen på høyre side her? www.ellababy.no Der er det jo den dødsstilige kjolen. Sexy er den også ;-) Kanskje den hadde vært noe??? Er helt enig med deg. har fortsatt lyst til å se tøff ut selv om man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...