Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luere sånn på hvilke farge datteren min får på øynene. Far har brune og jeg grønne, mini har foreløpig mørk blå (hun er 6 uker gammel). Noen som vet når man kan se dette? Er det slik at om de skulle bli brune burde vi ha sett det allerede nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har far brune og mor blå, og ganske tidlig såg vi at jr sine øyne begynnte å bli brune også. De ble først veldig mørke, og så mer og mer brune. Han er 5 mnd nå, og de er ikke helt brune enda, har hørt at de forandrer seg i lang tid, og er ikke ferdig før barnet nærmer seg året hvis det ikke er lenger.

Skrevet

Har hørt det tar et år. Hos oss har far burne og jeg blå, så jeg regna med de ville bli brune. Det lærte jeg jo i naturfagen... Men de er knallblå, så hvis de forandrer seg nå, så synes jeg det er merkelig. Gutten er 4 mnd.

Skrevet

Snuppa ble født med mørke brune øyner, og det enda, snart 10 mnd.

Skrevet

Tulla har hatt brune øyne fra fødselen har enda det er nå 4 måneder.

Skrevet

hvis jeg ikke tar helt feil, så har ikke barn den endelige øyenfargen sin før de er nærmere to år.. så det er lang tid igjen å spekulere ;)

Skrevet

tassen min har også knall blåe øyner! Håper dem bli brune fordi pappan har et jeg har blågrågrønn(?)!

Pappan ble født med brune øyne..

Jeg bytta øyen farge da jeg var 7-8år..fra blågrønn tl mer blågrønngrå..

føler jeg bytter farge hele tida.. for nå har jeg begynt å få grønnbrune spetter også..

Skrevet

Hos oss har pappaen knall blå øyne, mens jeg har brungrønne. Øynene til Lukas har begynt å bli brungrønne de også, så det er sikkert min øyenfarge han får. Han er forresten snart 3 mnd.

Skrevet

glemte å si at han r 4mndr... håper på at dem blir brune håpe håpe

Skrevet

Her har pappan brune og jeg blå. Jenta vår er 5 mnd og har fortsatt blå øyne. Synes det er rart hvis de plutselig skifter om til brune nå, de passer liksom best til å være blå:)

Skrevet

her har faren blå, jeg grønnbrune...

veslA SINE ØYNE VAR MØRK BLÅ, MEN HAR LYSNA TIL LYS..ER SPENT JEG...HUN ER 3 MND..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...