Knatre Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Luere sånn på hvilke farge datteren min får på øynene. Far har brune og jeg grønne, mini har foreløpig mørk blå (hun er 6 uker gammel). Noen som vet når man kan se dette? Er det slik at om de skulle bli brune burde vi ha sett det allerede nå?
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Her har far brune og mor blå, og ganske tidlig såg vi at jr sine øyne begynnte å bli brune også. De ble først veldig mørke, og så mer og mer brune. Han er 5 mnd nå, og de er ikke helt brune enda, har hørt at de forandrer seg i lang tid, og er ikke ferdig før barnet nærmer seg året hvis det ikke er lenger.
Babykilo Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Har hørt det tar et år. Hos oss har far burne og jeg blå, så jeg regna med de ville bli brune. Det lærte jeg jo i naturfagen... Men de er knallblå, så hvis de forandrer seg nå, så synes jeg det er merkelig. Gutten er 4 mnd.
Skvett Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Snuppa ble født med mørke brune øyner, og det enda, snart 10 mnd.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Tulla har hatt brune øyne fra fødselen har enda det er nå 4 måneder.
tøffitrynet Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 hvis jeg ikke tar helt feil, så har ikke barn den endelige øyenfargen sin før de er nærmere to år.. så det er lang tid igjen å spekulere
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 tassen min har også knall blåe øyner! Håper dem bli brune fordi pappan har et jeg har blågrågrønn(?)! Pappan ble født med brune øyne.. Jeg bytta øyen farge da jeg var 7-8år..fra blågrønn tl mer blågrønngrå.. føler jeg bytter farge hele tida.. for nå har jeg begynt å få grønnbrune spetter også..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Hos oss har pappaen knall blå øyne, mens jeg har brungrønne. Øynene til Lukas har begynt å bli brungrønne de også, så det er sikkert min øyenfarge han får. Han er forresten snart 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 glemte å si at han r 4mndr... håper på at dem blir brune håpe håpe
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Her har pappan brune og jeg blå. Jenta vår er 5 mnd og har fortsatt blå øyne. Synes det er rart hvis de plutselig skifter om til brune nå, de passer liksom best til å være blå
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 her har faren blå, jeg grønnbrune... veslA SINE ØYNE VAR MØRK BLÅ, MEN HAR LYSNA TIL LYS..ER SPENT JEG...HUN ER 3 MND..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå