Gå til innhold

Koselig histore (samme som ass.befr)

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på Ikea, så mens jeg satt i restauranten og spiste så kom det et par jenter med en liten unge på ca 2.5-3 år tenker jeg..

Hun kikket så på meg, og hadde bare et såå herlig smil og nydelige øyne... hun hadde skjørt og virkelig pyntet seg for handleturen..hun kikket så intens på meg hehe jeg begynte å smile tilbake til denne lille jenta .. hun gikk bortover men tok ikke blikket bort fra meg, og smilet rundt munnen hennes bare ble større og større så vinket hun til meg..

Så der satt jeg å nesten følte at hun tenkte: du har lyst på ei sånn som meg du, du virker så ensom der du sitter... bare vent det blir din tur, det lover jeg deg liksom hehehe ufatterlig følelse å se denne jenta bli så engasjert i meg hehe hadde jo egentlig bare lyst til å ta henne med hjem!!

Har tenkt på henne i hele dag, og jeg ser henne så godt foran meg, den smilende skjønne jenta....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6569724-koselig-histore-samme-som-assbefr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe ja var et veldig spesielt møte med denne lille jenta... skjønner jo nå hvor stort savn dette er etter 11 år med prøving fra og til..

Vi skal sammen lykkes med spiren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til... du er alltid så flink til å svare, du gir mye av deg selv og er helt unik.. godt å ha slike jenter rundt seg, for de vokser ikke på trær..

Tusen tusen takk....

Ha en super helg du og dine også... Venter på min kjære jeg nå som har hentet barna sine, så vi skal ha dem i helgen..

For å si det sånn jeg har vært her inne i mange mange år og blitt kjent med masse jenter opp igjennom årene.. er ikke mange som deg, og som jeg sier sånne jenter vokser ikke på trær... og det mener jeg!!!

Du gir såå mye av deg selv til alle her inne, og du fortjener å få noe tilbake også...

Så er kommer en kjempe klem og en blomst fra meg!!!

God helg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...