Gå til innhold

c&r *baby i feb* :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada jada jada.. E her, sjø :))))

Hehe.. Va en laang dag i går med masse ærend, så da vi endelig kom hjem 16.30, va æ helt pumpa, og kollapsa på sofaen... Og sovna etterhvert, sjølsagt... Te klokka 18.30.. hihi...

-men da vart æ vekt av at gubben hadd laga kylling-middag :))

Åsså sløva vi bare resten av kvelden, og hadd en data-fri dag begge to.. :)

Men.. Æ å får ei tuppelupp-prinsesse :)))

-det va litt vanskelig å sjå, da, for ho låg med rompa ut, og va veldig rolig, men dæm ment at ho va VEL "glatt" te å vær en prins... ;)

Æ spurt, æ; "e det trakt eller tut??" hihi :)

MEN; verken gubben eller æ va nå spesielt fornøyd med UL'en.. :(

Jordmora va pyton, ho stressa, og vi følt oss rett og slett "te overs" der vi satt og låg.. Ehhh.. trudd liksom vi skulla vær litt i fokus æ, men...

:(((

Ingen av oss følt oss spesielt ivaretatt (ho snakka så og sei kun te studenten..), og vist oss lite interesse.. (??!!!)

Ho va heelt bortevekk, og det samme va studenten som va der å.. Og fikk itj med sæ at vi hadd sagt at vi villa vit kjønnet (dæm spurt to eller tre ganga, trur æ..), og heller itj at vi villa kjøp bilda (DUUU-UUUH!!! sjølsagt villa vi det!!).. Så u.søkelsa forløp som den skulla (vart jo litt ekstra da, iom at d va student der, men det va no bare greit..), og på slutten da, så spør a om vi skulla kjøp bilda?? Ehh.. JAAA??! (hadd jo sagt det før...).. Da spurt a studenten om ho hadd tatt n bilda (va ho som gjor det meste i starten, for å få prøv..), men nei, det hadd a itj gjort (enda ho skulla gjør det..!!), og dermed fikk vi tre likedane bilda av ryggen som vart tatt der og da... JaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa.. ehhh. HALLO??!!! Det va PLÆNTY med anledninga te å ta fine bilda, bl.a da a låg på ryggen og vifta med arman og fotan og vi såg ansiktet o.l... men nei...

Så.. Æ veit det høres rart ut, men æ va SKIKELIG skuffa da æ kom ut derifra.. :(

Sjølsagt va det fantastisk å sjå tuppa, og vi va vassøyd begge to, men.. liksom... hallo??!!! Skulla ønska det va en brukerundersøkelse som vi kunna fått svara på, for ikke f.. om æ villa ha vært nådig, da...!!!!

-og e det bare mæ? Men æ trudd vi fikk fleir enn 3 bilda, æ??!! Har jo sjedd folk med både 5 og 6 bilda, liksom... Nok ei skuffelse... :(

Huff, det vart et laangt og sytat innlegg.. beklager det, men dæven, så godt det e å få ut litt frustrasjon.. :)

Men oppi det hele, så e æ sjølsagt uforskamma glad og letta over at ho va så fin, og at alt såg bra ut.. :)

Og gubben? vel, han va inni sin egen lille pappa-verden nån små øyeblikk.. Va veldig rørende.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oohh.. og sjølsagt; Grattis med prinsessa du å !! :)))

Skrevet

herreuguuud, så kjedelig,,, jeg fikk også bare et par bilder, men det ene var nær bilde av ansiktet hennes som serr ett mot deg, men fikk masa meg til en ny UL om en mnd;) Kjedelig å høre det der. Det ER du som skal være i fokus, hærlighet så teite folk... GUD, *irritere seg litt på krølle sine vegne* jaja, GRATULERER med PRINSESSE:D Begynte å bli litt bekymra for at du hadde fått dårlige nyheter jeg... huff... Takk gud for at alt er bra da:)

Holder visst på å danne seg konflikt mellom meg å mars spire... virker slik, å det var ikke planen min i det hele tatt... hvis du ser på skravleråd for trønderan... :'( utrolig kjedelig da... BUhuuu

Skrevet

Ja.. Har lest den.. Synd.. :(

Men det e bare å legg sæ flat (første mann til mølla..) og be om godt vær, sånn at diskusjonen blir lagt død... (sjøl om man ikke har kjempelyst..) :)

Prøvd å vær litt ydmyk æ å da æ slengt mæ med på den forrige diskusjonen (pris og sexliv...), sjøl om æ itj hadd nå spesielt lyst.. Særlig ikke etter at anonym FORTSATTE å vær spydig etter at æ hadd bedt om at vi kutta ut diskusjonen.. Men men.. Æ fant ut at det itj va verdt å la diskusjonen gå over i krangel... sjøl om æ hadd jækla lyst te å skriv enda et innlegg.. ;)

Ja, va kjiper'n igår, ja.. :(

men, kolles fikk du te å mas dæ te en ny ul?? Æ å vil det, og da e det kjekt å ha tips om ka æ ska si te lagen på fredag.. ;)

åh.. by the way.. Termindatoen min vart flytta.. te den 22. mars.. :(((

Dvs, at æ e tebake te uke 16 igjen.. e kun 16+4 idag.. :(

Va heller itj nå opptur, for å sei det sånn.. :(

Skrevet

hehe, ja jeg vet, tror nesten VI to bør begynne å bruke anonymknappen i framtiden, vis ikke blir vi siteinet:p hihi.

-har lagt meg flat å.. flere ganger nå... jaja.

jeg fikk å utsatt termindato:( Fra 25 februar... til i begynnelsen av mars... Men jeg tror tulle kommer et par uker før, det gjorde vi alle til mamma, og hittil har jeg smme sv. som hun hadde. Så istedet for å begynne på uke 21 på søndag... blir det uke 20, men jeg overlever nok det da...

Jeg har jordmord der min mor bor, vet ikke om du husker jeg fortalte dere det på treffet, at hun er min fastlege, jordmor og i tilegg utdanna gynokolog:) Det som er fint er at det er ikke 10000 gravide hun må ta seg av her, så hun kan følge oss opp mye mer om vi vil:)

da vi var ferdig, å hun hadde tørker av sjeleen, fikk vi bildene, å da ble jeg skuffa det så hun, så hun lurte på hvorfor... Jeg sa jeg ville ha bedre bilder, å sutra over at jeg ville se henne "LIVE" mere, å da sa hun, jaja, hvis du vil kan du få en ny Ul om en mnd:D?? JAAAAA sa jeg da;)

Krølle: jenta mi sparker hele tiden nå, gud så deilig, nå har jeg drukket masse bringebærsaft MED sukker å det er så godt å kjenne=) Du da? Er det noe liv i jenta deres? har dere noen navn enda?

"

Skrevet

åja.. stemme det :) Heldige du ;)

Ja, æ meine det e liv her, ja.. Men vart jo brått litt usikker da på om det kun e vanlige luftbobla æ kjenne, iom at æ itj e lenger på vei.. Men, æ velge å tru at det e prinsessa mi som si at, neida, æ e her æ vettu, mamma... ;)

Har itj bestemt nå navn enda nei.. Har god tid enda.. ;)

Men æ har lyst te at ho ska ha mellomnavnet mitt da (Helen).. :)

Så no må vi finn nå som passe attåt. :)

Har dokk funne navn da?

Skrevet

det va fint navn...

ja vi har to, *Linn Vanessa (min mamma heter linda ,derfor Linn

*Rebecca

Hva likte du best?

Skrevet

hmm.. Vanskelig å si, du.. va to nydelige navn..

Ska tygg litt på det.... :)

Skrevet

hmm...

Falt litt for Linn Rebecca æ, ja.. :)

Men sjølsagt, så e det dokk som må avgjør ;)

Skrevet

Da e det like før svigers kjæm, her.. Åsså ska æ i selskap ikveld.. (gravøl for at arb.plassen vårres legges ned..)..

Så da jabbes vi seiner :)

God helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...