Gå til innhold

c&r *baby i feb* :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.. Såg at du å har UL-time imorra.. Det har æ å, vettu ;)

Når e det du har time? Vi ska inn klokka 9.30 (hvis dæm e i rute...) :)))))

GLEEEEDEEEE MÆÆÆÆÆ!!!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Krølle:)

Ja har det!!! Kl kvart over ni!!! :) Vi er så spent! Får vite kjønnet denne gangen mest sannsynlig, jeg skal styrte kaffe før jeg skal inn så stjerna vår er i hundre, skal ikke være noe tvil om å se hva det er;) Gleder oss!!!LYkke til altså! :) Skal dere vite kjønnet eller? Blir det din første Ul time? Har du kjent mere spark forresten?

Skrevet

Kan jo hend at vi møtes i gangan vi da, veit du ;)

Masse lykke til te dokk å :)

Jepp, første gang for oss.. :)

Kaffe-trikset va lurt, hihi ;)

Ja, har lyst t å vit kjønnet ja.. Trur æ blir superskuffa hvis æ itj får vit det.. Men da får legen værsågod stikk ei hand oppi.. vel.. hufsa (*skratte*) og snu'n rundt rett veien, så vi sjer.. hehe ;p

Ja, boblan e der dem, vettu.. ;) hihi.. arti!!

Men veit du ka?? Æ lure på om itj æ kanskje, muligens kjent et ordentlig spark idag!!! Vart helt paff!!! :)))

Men det som e så rart, va at det liksom va my høyer opp enn æ har kjent "boblan".. På høyde med navlen og te høyre for den, liksom... Litt usikker på om det va det, men æ har tenkt å la mæ sjøl TRU at det e det, og så får vi sjå.. hihi.. :)

Når kjent du det for første gang, sa du?

Skrevet

Det e sikkert babyn du har kjent da ja! Så på UL korr den lå hænn..å d va rett attme navlen! Å du e ca like langt på vei som mæ(?)

GLED DÅKK!!!:):):)

Skrevet

Hmm.. ja, kan hend æ e d, Chanzei.. 8.mars e foreløpig termindato, vertfall :) Kan jo hend at den blir forandra litt imorra, da :)

Men... altså.. å gud, så arti, hvis det faktisk VA bebi'n min æ kjent!!! å hjelpes og trøste mæ!! JIIPPI!!!!!!!!!!!1

-jah.. åsså må æ sjølsagt skrik en pitteliten skvett no...

høh?? Va det nån som sa hormonell..?! ;p

Skrevet

....men kolles går det an at ein dag kjenne æ boblan, og den neste spark? Har kanskje litt å gjør med koss'n ligg, når æ tenke mæ om, ja.. hehe.. ;)

*tørke ei tåre igjen* ;)

Skrevet

Jeg har kjent "liv" siden uke 15, da mener jeg de boblene du prater om, eller kanskje ikke akkurat boblene, men akkurat som om det er en liten gullfisk inni magen som driver og svømmer rundt i ring og snur og vender på seg, Fra uke 17 kjente jeg mitt første ordentlige spark! (i føle loggen min i "Til Mor" boka mi:P Det var ikke til å ta feil av, hvertfall ikke for meg, for det var akkurat som om noe inne magen din sparker mot huden din, men noe bittelite,,, hvis du skjønner hva jeg mener... hehe. Nå har sparkene blitt tydligere og sterkere så det er helt tydelig at bebbisen vokser inni der, å det er bra=) Det er så kos altså! Sambo mener han kjente det så vidt i går,... å jeg kjenner det godt nå hvis jeg legger hånda på utsiden av magen samtidig=)

Å det at du kjente sparke lenger opp? Husk at den har stor plass å svømme i enda, jeg kjenner også spark helt opp til navlen, og andre ganger nesten på "hufsa" benet;)

Hvilken uke er du i nå krølli?

Skrevet

Hihi.. jippi, så gøy!! ;p

E i sv.sk.uke 19 æ no... trur æ e sånn ca 18+2 eller nå sånn... hvis æ har skjønt det regnesystemet riktig.. :)

Skrevet

Hva mener du med det ? at du er i uke 19, altså, 18+2?

jeg skjønner ærlig talt ikke det systemet der.. guuud...

jeg vet bare at i følge bim er jeg nå 20+4... hmmm...? Kan du forklare meg? Tok opp det her uker/mnd trimester styret med mor i gåt, hun syntes det hørtes helt høl i hodet ut... Vet ikke men har du leste det innlegget om antall uker/mnd?? jeg forstod ingenting, får i følge det systemet der er jeg seks mnd på vei!!!?? Å det kan jeg ikke gå å si til folk, da vil alle bare tenke.. hææ??? det er jo umulig...

Skrevet

Hehe.. ofte at tasteleifene melder seg på tastaruret mitt også.. Har vel sikkert bare en rimelig god dag idag, slik at jeg oppdager dem i tide.. hihi ;)

HVIS æ har skjønt det riktig, så går æ i 19. svangerskapsuke no, dvs at æ har 18 fullgåtte uka, og har tatt fatt på/går i den 19. uka mi no..

-skjønt du den?

Og med 18+2, så menes det at æ har 18 fullgåtte uka, og e på dag 2 i den 19. uka.. altså 18+2..

-skjønt du?

Trur vertfall det e sånn det menes.. Det gikk opp for mæ igår at æ e 4,5 mndr på vei da.. og DET va itj æ forberedt på, for det føles itj som så my ;) hihi ;p

-har dokk my mage forresten c&r og Chanzei?

Synes det e vanskelig å sei kor my gravidmage æ har,æ, for æ har jo endel kjøtt på kroppen fra før, for å si det sånn (dokk veit, en sånn der mage som man har gått og holdt inn siden ungdomsskolen...hihi..) ;p

Skrevet

øøøøøøøøøøøøøøøyyyy???!!!

No lest æ den tråden om uker/måneder..

øh.. så no ska liksom æ vær i min 5. måned, liksom?? Hørtes meeget usannsynlig ut i mine øra, men mulig man telle annerledes i det systemet der..

Mitt regnestykke e som følger;

Det e 4 uka i èn måned.. æ e litt over 18 uka på vei...18 delt på 4 e 4,5 mndr.. i hodet mitt,vertfall, men mulig mattekunnskapan mine har dabba av litt.. ;) 16 uka e i vertfall 4 måneda.. for å sei det sånn.. ;)

Skrevet

hahahaha du er bare så rå!! jeg digger deg!!! Blir nok en suuupermammis!!! det er jeg sikker på!!! :D

ja, magen kom plutselig den i uke 17, skikkelig mage! hvis du er 4 og en halv, er jeg 5 mnd på vei jeg da??hmmm, i såfall jippi! :) å jeg har sett på bilder fra i sommer... å jeg hadde i grunnen ganske flat mage:0 hehe, den vil jeg prøve å få igjen hvertfall, hvertfall sånn mage som jeg kan holde inn;)

Skrevet

døh, for å sei det sånn (va da alvor som det uttrykket der sneik sæ med aill stan, da..?!! hehe..);

Hvis æ slutte å hold inn magan min, så trur folk plutselig at æ e 7,5 mndr på vei istan..!!! ;)

Egentli litt småkjipt å, for æ har så lyst te å skyyyyt ut magen, men e redd bukseknappen fær i samme øyeblikk å da... ;p

Skrevet

næ.. itj enda.. men blir vel snart.. einn du?

Eller.. på en måte.. kjøpt mæ ei jækla god treningsbukse på HM i Oslo i helga, og den litt sånn mamma-aktig, for den har sånn ekstra tøystykke foran som man kan ha over magen eller brett ned om man vil.. Men den hang på den "vanlige" avdelinga.. Men den BODD æ omtrent i da æ va i Oslo.. ;)

Skrevet

hehe... hadd litt fra før æ å...Men magen har kommi no ja :D Går æ å innbille mæ hvertfall..hihi

Skrevet

Krølle, hvis du vil føle deg 100 ganger mer gravid og strutte med magen, ville jeg tatt meg en tur på hennes å mauritz og kjøpt mammabukser med sånn kant du snakker om! :) Jeg har merket at man får så god p rund å fin gravid mage i dem:) Gjør det!! åsså tar du på det på treffet;)

Skrevet

Åhhhh... er litt lei meg kjenner jeg...

trudde dette treffet skulle bli knall bra, det hørtes ut at alle fra forrige ville komme på dette treffet, og i tilegg har det komemt opp masse nykommere som kommer... men hvorfor er vi da bare 9? :'(

Skrevet

Treffet blir bra det, sjø.. Bare vent ska du sjå... Mang som har meldt sæ på på de gamle linkan, veit du, og som itj har fått med sæ at nye e lagt ut.. og så vart det jo nån heftige diskusjona etterhvert.. *kremt*

Det kan jo å ha litt med saken å gjør, både om pris + den andre diskusjonen.. :)

Blir da bra herre sjø.. :)

Dessuten så får no bare vi som kjæm kos oss da, åsså kan eventuelle avhoppera angre sæ i ettertid når dæm får hør kor koselig vi hadd det!! JAH!! *snøft*

*fnis*

Nei, no ska æ te søster'n en snartur.. kjæm sikkert på seiner ikveld :)

Vi bables :)

Skrevet

Kan ikke alle bare gi en god f... i de to teite diskusjonene, vi kan spise hva vi vil, å det blir kos, å ingen diskuterer chanzeis sexliv;) hehe

Skrevet

Ja, itj sant?? hmm.. åsså æ som e litt glad i en diskusjon, da.. Hehe.. vart jo midt i blinken te mæ den, for det der e et tema som engasjere mæ mektig.. ;)

Himmel!! ;)

Skrevet

KRØLLE!!!:) HVORDAN GIKK DET??? sitter her å spiser brød med masse syltetøy jeg nå:) så bebbisen skal røre seg, har ikke time før kvart på ti... :( kjedelig å vente altså...

NÅ er jeg sååå spent, tror jeg får gutt men nå er det bare en halvtime så vet vi svaret:)

Skrevet

VI FÅR EN JENTEEEEEE=) jippi, alle organer var helt topp å jeg var kjempefrisk:D Hun smilte til osss å drakk fostervann, å viste fram den lille hufsa si:D Itilegg fikk hun ikke å da ristet hun oppgitt på hodet:D åååhhhh så koooos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...