Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Etter å ha prøvd i 20 pp tenkte jeg at nå må jeg prøve ALT!!Så jeg bestilte tid hos soneterapaut og tankefeltterapi.Jeg var hos soneterapaut 5 dager etter eggløsning.Hun trykte på punkter for hormonene og stimulerte livmoren for at den skulle bli blodfylt og for at egget skulle feste seg.Hun behandlet også min frykt for å ikke bli gravid med tankefeltterapi.Etter mitt besøk hos henne har hverdagen vært lysere og jeg tenkte ikke så mye på det at jeg ikke ble gravid,stresset ikke med det.Bare 6 dager etter timen hos soneterapauten lyste det et klart pluss mot meg c",) Dette anbefaler jeg på det varmeste C",) Det eneste du må passe på er at terapauten har godkjent utdanning og at diplomene henger oppe,slik at du kan se dem.For å være godkjent er de også tilknyttet en forening(husker ikke navnet).Det er altfor mange som tar et kveldskurs og tror at de kan praktisere soneterapi!!Det er tross alt folks ve og vel de skal jobbe med C",) I den perioden det klaffet spiste jeg også Wild Jam fra eggløsning,B-vitaminer mot stress(helsekost),salvie te på kvelden(apotek),E-vitaminer og slimløsende hostesaft c",) I tilegg til dette prøvde jeg å STRESSE NED med varme bad og stearinlys,leste ei god bok og leide meg en god film c",) Så lykke til alle sammen,ønsker at det snart sitter en spire hos dere c",) ******************************************************************************* ****************************************************************************************** ********************** Sender dere masse babystøv ********************
71jente Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Så kjekt for deg!!dette blir spennende, ønsker deg en fin tid fremover..masse lykkestøv :-) ******************* *********glede å lykke************glede å lykke***********glede å lykke************ ************ ************ ********************** ****
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå