Gå til innhold

JEG HAR EL I DISSE DAGER..SÅ JEG HAR KJØPT EL TESTER HOS BILLI.TESTER,,SKAL HA EL CA DEN 7.OKT..VAR EN SVAK STREK I DAG..HVA TROR DERE?

Anbefalte innlegg

HEI:

jeg har el i disse dager,og har derfor kjøpt el tester på billig tester..

i dag når jeg tok en test ,kom det en svak strek ved siden av den kontroll streken..i bruks anvisninga står det da at man ikke har el for den skal være like sterk som den andre...

noen som har noe info?

men når den først kommer til å teste posetiv,skal man da ha sex samme dagen eller lønner det seg å vente til neste dag,så man er sikker på at de små trolla overlever til el?

klem

Fortsetter under...

Når du får en strek som er like sterk som kontrollstreken,da er det bare å kjøre i gang...

Du har ikke el før streken er like sterk som kontrollstreken. Du vil som regel alltid få en svak strek når du tester, og ikke har el

okey,men siden sambo jobber så dumme tider,lurer jeg på om man burde ha sex den dagen el testen viser posetiv,eller om man skal vente til dagen etter..

ha sex den dagen den er positiv du. Sædcellene overlever lenge i deg, og det tar lang tid å nå egget. Så da kan du være litt i forkjøpet på en måte.. Sædcellene når egget kanskje raskere da..

ja sant det,men jeg er så redd for at jeg bare får hatt sex en gang og da vil jeg liksom være så nære så mulig,men ingeb vet jo akkurat når egget tar til seg sæden,så du har rett i det at jeg burde ha sex den dagen testen viser posetiv..håper bare de overlever:)

Annonse

Jeg har også EL ca den 7.okt. Tok en billigtest idag jeg og, med utslag. Har brukt CB-digital EL-test før. Da slipper man den tolkingen. Kanskje bare bortkastet penger med disse billigtestene??

så når det kommer 2 tydelige streker frem så er det bare å hoppe til køys...skal ikke bry meg om test streken er veldig svak ,mens kontroll streken er sterk..blir så forvirret av disse strekene jeg:)

jeg får ikke tatt bort den skrifta vell?nå står det jo her,,men jeg skal ikke bruke store bokstaver mere:)sorry

dette med de billigtestene stemmer ikke helt på alle!!

jeg har fått ingen strek uten om el så har den steget etterhvert og på el var det en strek som var betydelig svakere enn kontrollstreken! testet da med cb digital og den slo ut, så også på invendig ul at jeg hadde el.

så vær obs på disse billigtestene! det stemmer ikke på alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...