Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 .... var mye mer trivelig tidligere i år, tenker på rundt sommeren! Nå er det mye usakelig her inne, og jeg synes det er en lei stemning her inne.... jeg er her ikke like mye som før...
Gøril og Jesper :) Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 veldig enig jeg.. Dessverre må jeg si (med HI)
Erle85 Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er enig med Bare Ine..... i slutten av mai da jeg kom, var det en HELT annen stemmning.....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 jeg er enig! men for min del har det nok mest med det å gjøre at de jeg snakket mest med har gitt opp hele prosjektet,eller har kuttet ut bim. (et fåtall har også flyttet over til 1.tri).
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Jg er ikke enig...hva som er usaklig her inne da??
Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 koseligere stemning, ikke all den spåingen (noe jeg mene rhører hjemme i spåformumet, men helt OK dersom de holder seg til EN tråd) noe som ikke blir gjort...
kokelimonke Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 hmm.. nå har jeg ikke jeg vært her så lenge men jeg ble så glad når jeg fant denne siden!! Veldig deilig å kunne komme inn her og møte "likesinnede" -selv om man kan bli litt koko av det hele innimellom... Har jo lagt merke til at det er endel forskjellig folk og det skulle vel bare mangle med tanke på alder og bakgrunn og 100 andre ting.. og det er jo flere enn deg som har nevnt at stemningen ikke er helt på topp, både gamle og nye.. Men at denne siden er viktig for mange -inkludert meg:)- er det ingen tvil om... Håper at folk blir her selv om ting går opp og ned, det bør jo være plass til oss alle..Ü
AniBer Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg er en av de "nye" her inne, har vel vært her i snart en mnd kanskje. Nå begynner jeg å rett og slett føle meg uvelkommen av all disse bedre før-innleggene!! Er ikke noe ålreit synes jeg.... Kan forstå at det blir litt mye spåing, men synes stort sett folk er flinke til å bruke den ene Juhu-tråden her inne. Ting forandrer seg etterhvert som "gamle" forsvinner og "nye" ankommer!! Sånn er det bare! Begynner faktisk å vegre meg for å legge inn innlegg fordi det kanskje oppfattes som usaklig.. Vet ikke om det er flere av dere "nye" som føler det litt sånn?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 Dette utvikler seg til å bli en klageside...irriterende.....jeg og begynner å føle meg uvelkommen nå...
kokelimonke Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 jo, jeg er enig med deg! ting går jo opp og ned, det er jo bare sånn det, akkurat som du sier.. Kan vi ikke glemme dette temaet litt og la det gå seg til av seg selv, det blir ikke akkurat bedre stemning av å ta dette opp hele tiden... *tenk positive tanker og si positive ord og det positive gror*
**Håper** Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 Helt enig med AniBer4pp Nå føler jeg heller meg ikke vel her inne. Jeg også er en av de nye og når man føre stadig vekk at det var mye bedre her før vi nye kom inn, så blir jeg rett og slett lei meg og irritert. Jeg syntes vi har hatt det bra her.
AniBer Skrevet 5. oktober 2006 #14 Skrevet 5. oktober 2006 Kan jo hende de "gamle" rett og slett føler seg overkjørt av de "nye". Har jo blitt en del ettersom anonymknappen har blitt borte. Som jeg skrev i et tidligere innlegg at det var sikkert letter å bli kjent med hvarandre når det ikke var så mange som hadde nick. Men faktum er at anonymknappen er borte og de nye har blitt mer synlig ettersom de har fått seg et nick som man forholde seg til! Tror alle må gå litt i seg selv og tenke på hva de kan gjøre for at stemningen skal bli bedre her inne. Er rett og slett lei all denne pratingen om at ALT var mye bedre før!!
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 5. oktober 2006 #15 Skrevet 5. oktober 2006 ja enig med deg AniBer...tror det er et aldri så lite hamskifte på gang her og det kan vel være litt kjipt for de som liksom var en 'gjeng' her inne. dette går seg til..
På'n igjen:)!! Skrevet 5. oktober 2006 #16 Skrevet 5. oktober 2006 Enig med kokelimonke! Blir vel ikke bedre om vi dveler med dette tema? Det eneste vi kan gjøre er å ha det bra nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå