Sunniva78 har to små Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Og slimhinna mi var veldig bra, 9.8 tror jeg hun sa.... Hun sa også at jeg hadde en utrolig fin livmor... He he, de sier vel kanskje det til alle, men her må man suge til seg alt man får:-) Takker og bukker jeg... Mandag tar de opp egg, og går alt fint blir det innsetting tirsdag 10/10! Yohoo, tror dette blir bra jeg!!
Lilla78 Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Herlige nyheter! Enig i at man må ta med seg alt som er positivt:-) Lykke til videre!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Oi spennende!!!!!!!!!!!! ja blir en spesiell helg for deg da hehe... Krysser alt jeg har.. håper så du lykkes nå... klem
Sunniva78 har to små Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 Malin, ser nå at du har spurt meg om tablettene i et annet innlegg... Jeg har ikke vært sååå nøye med å ta de, første tar jeg ca ca 7-8, andre 16-17, og siste 22-23. Og det har gjort susen for slimhinna mi to ganger nå, så det er vel ikke sånn på minuttet nei:-)
Gøril og Jesper :) Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 grattis med ferdig UL og fint resultat
finetine Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Så moro Sunniva:o)!! Og gode nyheter med 9.8 mm slimhinne, min var på 10 mm så dette går nok veien for oss begge:o)!!!!!!!!!!!!!!! Kos deg i helgen og nyt kanskje et glass vin eller to for å feire, lenge til neste gang vet du........... Klem
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Så bra! Tusen takk for svar! Får ta pille nr 2 nå. Den første tok jeg jo litt utpå dagen i dag etter jeg hadde ringt Ullevål. Heldigvis hadde de progynova på første apoteket jeg oppsøkte så jeg slapp å springe byen rundt etter det. Jeg skal på UL fredag den 13.... Satser på at det blir en lykkedag jeg. Hun spurte om det passa den dagen. Trodde ikke jeg hadde så mye valg. Spurte ikke, for jeg får ordna med jobben uansett, så sa bare ja. God helg Sunniva! Måtte dagene fly til tirsdag! Jeg har fri og bursdag i morgen ), så skal bare slappe av og kose meg. Kunne jo ikke fått bedre bursdag-gave enn å få starte på nytt forsøk Klem
Sunniva78 har to små Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2006 Vin?? Er du sprø finetine?? Nei du, her i gården ble alkoholen kuttet ut da jeg begynte på Progynova forrige forsøk:-) Ble jo bare 4 dager uten piller... He he, høres kanskje hysterisk ut, men har ikke samvittighet til alkohol nå jeg... Er vel ikke så farlig men... Hvem vet? Malin: Fredag den 13. høres ut som en lykkedag ja, har tro på at du lykkes jeg! Og meg da.... :-) Nå SKAL vi slå følge mye lengre enn sist....
piama Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Så bra,ingenting er bedre enn det... Jeg skal på ul i morgen og jeg gruer meg noe veldig. Første frys og forhåpentligvis første innsetting. Lykke til
Ann-ch. Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Så fint Sunniva. Skal krysse fingrene for at eggene klarer opptiningen. Masse,masse lykke til. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå