*SoRiA* Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei Jeg lurer på når det rette tidspunktet vil bli for min mann å starte for seg selv? Han er utdannet bygningsingeniør og jobber som arkitekt. Han er veldig målbevisst og utolmodig med å vente. Er tiden inne for han, eller eventuelt når? Han er født 170477 TUUSEN TAKK FOR SVAR!
*SoRiA* Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 legger til er spørsmål: er det best for han å starte alene eller bør han kanskje starte sammen med noen? Tusen takk
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Hei Soria Litt vanskelig å gi råd på denne måten, dessverre, fordi jeg bare kan si noe om det som blir eller ikke blir.. Om dette er bra eller ikke kan bli vanskelig å si noe sikkert om:/ Men...jeg får frem at han før juletider vil starte med planlegging av et eget firma. Og her ser ut til å være en kollega.. Dette er også en mann, litt eldre enn ham, erfaren. Ser ut til å kjenne til ham fra før, men de jobber ikke sammen pr idag, tror jeg.. Vet ikke om dette ble noe til hjelp da, men du får ønske ham lykke til!!
*SoRiA* Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2006 Han mannen du får opp er sikkert han som han jobber for pr i dag. Visst han starter for seg selv, vil han nok få masse jobber fra ham en stund fremover så samarbeidet vil fortsatt være der. Tusen takk for spåingen. Blir spennende å se om mannen min velger å satse nå, eller om han venter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå