Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Er det noen som har prøvd denne vogna? Har kun sett den på www.alexi.no, men vil jo gjerne prøvekjøre før jeg eventuelt kjøper den. Det er den vogna der barna sitter ved siden av hverandre, og ikke den der man fester på søskensete under/over den andre. Se link: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=764_916&products_id=2199 Noen som vet hvor i nærheten av Oslo man eventuelt kan få sett på denne vognen? Sjekket nettopp med Babykos i Sandvika, og de kan bestille den for meg, men har selvfølgelig ingen inne i butikken... Andre forslag?
Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #2 Skrevet 19. oktober 2006 De har den vogna inne på babyshop på Hønefoss.... Har den "vanlig" e3 vogna og er veldig fornøyd...
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2006 oj... Takk for svar, men Hønefoss blir kanskje litt for langt ut av Oslo for meg, som har fått streng beskjed om å kjøre minst mulig og være mest mulig i ro... Ingen som vet hvor ellers de selger denne i Oslo-området?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå